Не зробили жодного платежу за світло з початку великої війни: електропостачальник назвав шокуючі цифри

Тут кажуть: чимало споживачів зловживають забороною на відключення боржників

На Рівненщині майже 10 тисяч абонентів не проводили жодної оплати за спожиту електричну енергію з початку повномасштабного вторгнення.

Загальний борг цих споживачів станом на грудень наближається до 9 млн.грн.

 

Загалом борг побутових споживачів Рівненської області на сьогодні перевищує 310 млн. грн.

Про це розповів директор РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНОЇ КОМПАНІЇ Сергій Безсмертний.

За його словами, борги почали помітно зростати ще під час пандемії коронавірусу, коли уряд заборонив відключати від електропостачання боржників.

Чимало споживачів зловживають цією забороною: багато з них працевлаштовані, мають доходи і продовжують споживати електричну енергію, про що свідчить контрольний зйом показників приладів обліку.

 

Попри зобов’язання щодо вчасних розрахунків та неодноразові нагадування від ТОВ «РОЕК», вони ігнорують свої обов’язки. І це при тому, що оплата електричної енергії є критично важливою для подальшого функціонування економіки держави, відновлення критичної інфраструктури країни після масованих ракетних ударів агресора.

 

Накопичення заборгованості з боку побутових споживачів призводить до порушення ланцюга розрахунків між учасниками ринку енергетики та, своєю чергою, до загострення ситуації в самій галузі, яка зазнала суттєвих втрат через війну.

Як свідчить аналіз оплат ТОВ «РОЕК», накопичують борги цілком платоспроможні споживачі, які використовують електроенергію, наприклад, для освітлення та обігріву великих площ.

Скажімо, найбільший боржник серед населення у Рівненській області – побутовий споживач у обласному центрі, що заборгував 104 тисячі гривень за електропостачання.

Щодо таких споживачів ведеться претензійно-позовна робота.

Хочу наголосити, що такі провадження у суді розглядаються, як правило, за «спрощеною» процедурою.

 

Тому, ТОВ «РОЕК» радить споживачам, які мають заборгованість, при отриманні нагадування про сплату за допомогою СМС-повідомлення чи телефонного дзвінка – не ігнорувати цю інформацію, аби не опинитися в ситуації блокування ваших банківських карток Державною виконавчою службою на виконання рішень судів, каже Сергій Безсмертний.

Він також нагадав, що оплату за спожиту електроенергію необхідно здійснювати щомісяця до 20 числа.

Контролювати рахунки радить за допомогою особистого кабінету на сайті ТОВ «РОЕК» і щомісяця для точності в подальшому виставлених рахунків – передавати показники електролічильника, за аналогією з показами споживання води та газу.

Тобто передавати ті ж самі покази в останній день місяця, якщо споживання електроенергії не відбувається.

 

В цьому також допоможе особистий кабінет, який скерує споживача на сайт його оператора системи розподілу.

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook