«Не приймають назад товари»: на Рівненщині порушують права споживачів
Вплинути на недобросовісних торговців допомагає Держпродспоживслужба
Найчастіше скаржаться на неякісні послуги
139 скарг на порушення прав споживачів надійшло у ІІІ кварталі цього року до Держпродспоживслужби Рівненщини. Громадяни скаржилися на
- неякісні послуги – 70 скарг;
- неякісні непродовольчі товари – 58;
- на неправильні ціни - 6;
- на порядок ведення торгівлі – 5.
Зокрема, людей не влаштовувала якість
- житлово-комунальних послуг, тарифи на них і нарахування їх вартості,
- готельних, стоматологічних, побутових послуг і послуг з ремонту автомобіля,
- послуг з перевезення пасажирів.
Скаржилися вони і на неякісні товари, придбані як у стаціонарних магазинах, так і через інтернет.
Це були взуття, радіоелектронна продукція, електротовари, будівельні матеріали, одяг.
Також надходили скарги на відмову у безготівковому розрахунку, у видачі чека, на грубість та нетактовність персоналу при обслуговуванні.
Торгівля порушує закон і не приймає назад товари
Два випадки порушень навела Держпродспоживслужба. Так, приміром, одній громадянці не підійшла за розміром сукня, куплена в інтернет-магазині. Але сукню назад не прийняли.
Після того, як жінка звернулася у Держпродспоживслужбу, сукню інтернет-магазин таки прийняв і повернув за неї споживачці 2653 грн.
З подібною ситуацією зустрівся ще один житель Рівненщини. Керамічна плитка, за яку він вніс попередню оплату, була поганої якості. Але магазин відмовився прийняти її назад. Бо власник магазину вважав, що продукція, яка продається на замовлення, обміну чи поверненню не підлягає.
Споживач звернувся у Держпродспоживслужбу. Після її втручання підприємець повернув покупцю попередню оплату за товар 845 грн і плитку прийняв назад.
Джерело: Держпродспоживслужба Рівненщини
Радіо Трек: НОВИНИ