Назвали предмети, які найскладніше вивчати у дистанційних умовах

Складно онлайн викладати предмети, які пов’язані з технічним забезпеченням

Голова Держслужби якості освіти Руслан Гурак розповів, які предмети найважче викладати у дистанційних умовах. Про це повідомляє Радіо ТРЕК з посиланням на Главком.

Уроки з хімії, фізики, де є лабораторні завдання, експерименти, де потрібно проводити досліди, безумовно, за умов дистанційного навчання пояснювати важче, ніж у лабораторії, – розповів Руслан Гурак.

Водночас він додав, що карантин не спричинив катастрофічну картину з результатами оцінювань знань.

Змішане навчання, яке розпочалося у 2021 році, було здебільшого очним.

Тільки там, де виявляли випадки коронавірусної хвороби, відправляли класи на карантин. Тоді включалася модель змішаного навчання, коли вчитель продовжив проводити уроки в онлайн режимі.

 

Я не бачу якоїсь катастрофічної картини з результатами оцінювань знань, яку ми побачимо наприкінці року.

Не буде суттєвої відмінності між результатами ЗНО цього року із попередніми», – пояснив він.

Руслан  Гурак додав, що предметніше про якість освіти можна буде говорити в кінці навчального року, коли школи проведуть підсумкову атестацію:

Зможемо говорити про якість освіти через інструмент ЗНО, яке також буде наприкінці року. Усе решта – це суб’єктивні оцінки учителів, батьків, учнів.

Нагадаємо, за результатами ЗНО, у 2020 році найважче учням далися історія України, математика, хімія й українська мова з літературою.

Наші новини у Telegram. Номер Радіо ТРЕК у Viber: 063-73-4-106-4

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook