На роботу у Рівненському ЦНАПі майже не скаржаться
За півроку тут отримали лише дві скарги
Це з усіх 408 звернень, які надійшли сюди у письмовій та електронній формі у першому півріччі 2018 року. Найбільша кількість звернень стосувалася роботи сектору паспортних послуг -217 і реєстрації місця проживання, видачі довідки про кількість зареєстрованих -118. Значно менша кількість звернень стосовно роботи сектору реєстрації юридичних і фізичних осіб-підприємців - 27. Найменша кількість стосувалася роботи сектору адміністративних послуг-14.
У структурі звернень переважали заяви-клопотання. А ось про те, на що скаржилися, розповіла керівник Рівненського ЦНАПу Юлія Шигорева:
Скарг за шість місяців 2017 року було шість. А за 2018 рік - всього 2 скарги. Питання порушені у скаргах – про ненадання публічної інформації, реєстрацію юридичних осіб. А також стосувалася оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон.
І навіть на особистий прийом до керівника ЦНАПу за півроку прийшла лише одна людина. Це, за словами Юлії Шигоревої, свідчить про те, що всі проблемні питання вдається вирішувати адміністраторам та профільним заступникам керівника. Міський голова Рівного Володимир Хомко назвав ЦНАП найбільш прогресивним відділом виконкому і подякував його працівникам за роботу.
Радіо Трек: НОВИНИ