На Рівненщині у закладах торгівлі можуть зникнути книги скарг та пропозицій

Бо вони недієві

Ініціатором таких змін є Міністерство економічного розвитку, яке розробило проект постанови.

Мовляв, вони є недієвими і не захищають права споживача.

Докладніше розповіла головний спеціаліст відділу правового забезпечення обласного управління Держпродспожив служби Олеся Полюхович:

Бо суб’єкт господарювання може книгу не переглядати, не вести її належним чином. Споживач може не отримати реакції на своє повідомлення. Окрім того, щоб залишити свій відгук, споживач має залишити про себе певну інформацію. Якою можуть скористатися інші особи. А це заперечить законодавству про захист персональних даних.

Від книг скарг та пропозицій уже відмовились і в Євросоюзі, нині вони є лише в Україні та Польщі.

Натомість у Мінекономрозвитку рекомендують інші способи захисту прав споживача, такі як листування з підприємством, звернення зі скаргою в управління Держпродспоживслужбу, або на урядову гарячу лінію.

 

Також можна звернутися до суду.

Чи скасують в Україні книги скарг та пропозицій, вирішуватимуть народні депутати, нині законопроект ще не розглядали.

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook