На Рівненщині розробили експрес-доступ до онлайн-сервісів «Рівнегазу»

Аби споживачі під час карантину не наражали себе на небезпеку та не виходили з дому

У період оголошеної загальнодержавної надзвичайної ситуації, у «Рівнегазі» розробили експрес-доступ до онлайн-сервісів на 104.ua.

Зараз у тривожний період карантинних обмежень, коли споживачі не мають змоги прийти до центрів обслуговування клієнтів, ми знайшли вихід із такого становища. Ми екстрено розробили експрес-реєстрацію і надали споживачам необмежений доступ до онлайн-сервісів для зворотного зв’язку.

Скориставшись такою спрощеною експрес-реєстрацією, клієнт автоматично отримує постійний доступ до власного особового рахунку, — повідомляє керівник клієнтського сервісу «Рівнегазу» Володимир Новосад.

Аби розв'язувати газові питання у віддаленому режимі, достатньо зі смартфону подзвонити до контакт-центру АТ «Рівнегаз» за номером (067) 01 01 104 і назвати номер свого особового рахунку.

Після цього Особистий кабінет споживача буде створений автоматично.

Повідомлення з паролем для входу надійде на мобільний телефон клієнта.


Логіном є номер мобільного телефону споживача. Достатньо перейти за посиланням, вказаним у повідомленні, на сайті ввести логін і пароль та користуватись усіма перевагами онлайн-сервісів 104.ua.

За їх допомогою ви зможете:

 

  •  гарантовано передати показання лічильника;
  •  безпечно та просто сплатити за газ і його доставлення;
  •  першими завантажити рахунки;
  •  відстежувати власне споживання та витрати.

На сьогодні понад 68 280 рівнян уже користуються перевагами єдиного онлайн-сервісу 104.ua. Загалом в області налічується близько 265 000 споживачів природного газу.

 

Наші новини у ТelegramНомер у Viber: 063-73-4-106-4

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook