На «гарячу лінію» Рівненської ОДА надійшло понад 6 тис. дзвінків

Оператори відповідають на найрізноманітніші питання

За три місяці роботи «гарячої лінії» з протидії поширенню коронавірусу надійшло вже понад 6 тис. дзвінків.

Найчастіше додзвонювачі просять проконсультувати про те, як можна вберегтися від COVID-19 і цікавляться отриманням перепусток для проїзду у міському транспорті. Також телефонують літні та самотні люди, які потребують допомоги.

Наші оператори пройшли спеціальне навчання, щоб бути компетентними у питаннях COVID-19. Варто зазначити, що окремі питання, які потребують додаткової інформації, ми передаємо на опрацювання відповідним службам, - розповів директор обласного контактного центру Василь Курилас.

Доволі частими є питання соціального характеру. Зокрема, як отримати матеріальну допомогу, хто може бути забезпечений продуктовими наборами чи як подати документи у центр зайнятості.

Також мешканці області цікавляться графіком послаблення карантинних обмежень, роботою транспорту і результатами ПЛР-тестів.

Найчастіше на гарячу лінію телефонують мешканці Рівного та Рівненського, Здолбунівського, Сарненського і Березнівського районів.

Нагадаємо, що окрім запитань, до контактного центру можна звернутися і з пропозиціями щодо надання благодійності. Номер «гарячої лінії» при Рівненській ОДА - 0 800 500 078.

За матеріалами Рівненської обласної державної адміністрації

Наші новини у ТelegramНомер у Viber: 063-73-4-106-4

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook