На «гарячу лінію» Рівненської ОДА надійшло понад 6 тис. дзвінків
Оператори відповідають на найрізноманітніші питання
За три місяці роботи «гарячої лінії» з протидії поширенню коронавірусу надійшло вже понад 6 тис. дзвінків.
Найчастіше додзвонювачі просять проконсультувати про те, як можна вберегтися від COVID-19 і цікавляться отриманням перепусток для проїзду у міському транспорті. Також телефонують літні та самотні люди, які потребують допомоги.
Наші оператори пройшли спеціальне навчання, щоб бути компетентними у питаннях COVID-19. Варто зазначити, що окремі питання, які потребують додаткової інформації, ми передаємо на опрацювання відповідним службам, - розповів директор обласного контактного центру Василь Курилас.
Доволі частими є питання соціального характеру. Зокрема, як отримати матеріальну допомогу, хто може бути забезпечений продуктовими наборами чи як подати документи у центр зайнятості.
Також мешканці області цікавляться графіком послаблення карантинних обмежень, роботою транспорту і результатами ПЛР-тестів.
Найчастіше на гарячу лінію телефонують мешканці Рівного та Рівненського, Здолбунівського, Сарненського і Березнівського районів.
Нагадаємо, що окрім запитань, до контактного центру можна звернутися і з пропозиціями щодо надання благодійності. Номер «гарячої лінії» при Рівненській ОДА - 0 800 500 078.
За матеріалами Рівненської обласної державної адміністрації
Наші новини у Тelegram. Номер у Viber: 063-73-4-106-4
Радіо Трек: НОВИНИ