На Рівненщині формують перелік житлових довгобудів. Куди надсилати дані

Список формуватимуть 4 місяці

На Рівненщині проведуть інвентаризацію довгобудів. Відповідно до постанови Кабміну, цього року мають сформувати перелік об’єктів житлового будівництва, не прийнятого в експлуатацію.

У список також потраплять незавершені споруди, на яких будівельні роботи не проводили більш як два роки.

 

Список формуватимуть упродовж чотирьох місяців. Потім перелік надішлють Мінрегіонбуду, щоб надалі напрацювати механізми розв’язання проблеми довгобудів.

Інформацію для формування переліку можна надавати за адресою: департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської ОДА, 33028, майдан Просвіти, 1, м. Рівне, електронна адреса: arhioda@rv.gov.ua.

Дані, які потрібно вказати про об’єкт

Щодо кожного об’єкта будівництва, що включається до переліку, формується справа, яка має містити таку інформацію (за наявності):

1. Місцезнаходження (адреса), назва об’єкта будівництва згідно з наявною містобудівною документацією;

2. Клас наслідків (відповідальності), загальні техніко-економічні показники, наявність секцій (черг), ознаки самочинного будівництва на момент початку будівельних робіт;

3. Технічні характеристики об’єкта будівництва, фактичний стан;

4. Кількість осіб, які постійно проживають на об’єкті будівництва;

5. Права на об’єкт будівництва та/або його частини (квартири, нежитлові приміщення із зазначенням номера приміщення, його типу, загальної площі та прізвища, імені, по батькові (за наявності) (найменування) власника майнових прав (право вимоги), зареєстровані в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, у тому числі обтяження;

6. Наявність інших об’єктів будівництва або нерухомості, що розміщені на земельній ділянці, на якій розташований об’єкт будівництва;

7. Інформацію про замовника будівництва та/або особу, яка виконує функції замовника будівництва: найменування, місцезнаходження та код згідно з ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), місце проживання та реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), паспорт громадянина України (для фізичних осіб), інформацію про бенефіціарів замовника, керівника (для юридичних осіб); інформацію про наявність замовника за місцем реєстрації;

8. Інформацію про генерального підрядника: найменування, місцезнаходження, код згідно з ЄДРПОУ;

9. Інформацію про підписані договори, відповідно до яких залучені кошти фізичних та /або юридичних осіб (договори щодо участі у Фонді фінансування будівництва або у Фонді операцій з нерухомістю, договори купівлі-продажу емітованих забудовником цільових облігацій, договори купівлі-продажу майнових прав на об’єкти інвестування, договори пайової (часткової) участі у фінансуванні будівництва, попередні договори, договори позики чи іпотеки, договори доручення, комісії або спільної діяльності тощо);

10. Інформацію про права на земельну ділянку, на якій розташовано об’єкт будівництва:

кадастровий номер земельної ділянки, наявність договору оренди чи іншого правовстановлюючого документа на земельну ділянку, на якій розташований об’єкт будівництва, його реквізити, термін дії договору (іншого права користування земельною ділянкою);

розмір земельної ділянки, її цільове призначення, наявність документації із землеустрою, на підставі якої виданий правовстановлюючий документ;

продовження (поновлення) договору оренди (у разі такого продовження (поновлення), наявність судових спорів та /або судових рішень про розірвання, поновлення, визнання недійсними договорів оренди;

наявність/відсутність та розмір заборгованості землекористувача із плати за землю, наявність судових спорів та рішень про стягнення такої заборгованості;

11. Інформацію про вихідні дані, проєктну та дозвільну документацію:

  • містобудівні умови та обмеження;
  • технічні умови;
  • проєктна документація;
  • документ, що дає право на виконання будівельних робіт, техніко-економічні показники на етапі отримання дозволу на будівництво згідно з проєктною документацією;
  • зміни в документах, що дають право на виконання будівельних робіт (у тому числі інформацію про отримання нових документів), техніко-економічні показники на етапі зміни (у разі зміни проєкту);

12. Дату та причини зупинення будівельних робіт;

13. Заплановані терміни завершення будівельних робіт та прийняття об’єкта будівництва в експлуатацію, визначені в договорах про залучення коштів фізичних та/або юридичних осіб у будівництво або у проєктній документації;

14. Судові провадження, пов’язані з речовими правами на земельну ділянку, з отриманням/анулюванням документів, що дають право на виконання підготовчих та /або будівельних робіт, містобудівних умов та обмежень, погоджень проектної документації від органів охорони культурної спадщини - за наявності (реквізити судових рішень, стадія судового провадження);

15. Інформацію про інженерне забезпечення об’єкта будівництва;

16. Інформацію про створені організації та об’єднання постраждалих інвесторів: найменування, місцезнаходження та код згідно з ЄДРПОУ, їхніх керівників, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку;

17. Інформацію про кількість фізичних та юридичних осіб, які фінансували об’єкт будівництва, що підтверджується копіями банківських документів та/або квитанцій до прибуткових касових ордерів, що засвідчують сплату коштів.

За матеріалами Рівненської ОДА

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook