Колишній МРЕВ у Рівному хоче «почути» від клієнтів критику

У новому проекті «Таємний клієнт»

Оцінити роботу сервісних центрів МВС (колишній МРЕВ) на Рівненщині тепер зможе кожен відвідувач установи завдяки проекту «Таємний клієнт».

У колишньому МРЕВ намагаються таким чином отримати незаангажовані відгуки клієнтів, щоб покращувати якість надання послуг.

Новий сервіс дозволяє клієнтам центру надсилати свої побажання та зауваження керівництву і не боятися упередженого ставлення до себе у майбутньому.

Як це працюватиме, пояснив заступник директора Регіонального сервісного центру Рівненщини Віктор Залюбовський:

- Анкету зможе заповнити лише наш клієнт. Наприклад, сьогодні я отримав якусь послугу у сервісному центрі і можу відразу її оцінити. Інформацію в анкетах вивчатимуть столичні фахівці, після чого надсилатимуть нам побажання.

Перший звіт про проект «Таємного клієнта» оприлюднимо вже 5 березня. Тоді будуть перші результати й ми зможемо сказати, на що скаржаться, і, звичайно, будемо знати, на що звертати увагу, аби покращити нашу роботу.

Керівництво сервісного центру, як зазначив Віктор Залюбовський, прагне почути думку клієнтів щодо

роботи адміністраторів за інформаційною стійкою, екзаменатора (у випадку складання іспиту на право керування транспортним засобом),  фахівця експертної служби МВС, спеціаліста кол-центру головного сервісного центру МВС.

Клієнт також зможе

оцінити зручність навігації, дотримання інклюзивних умов та доступності інформації на сайті та консультаційної підтримки у соціальних мережах.

Зауважимо, в територіальні сервісні центри МВС області щороку звертаються понад 100 тисяч осіб.

Наші новини у ТelegramНомер у Viber: 063-73-4-106-4


 

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook