Monobank анонсує зміни у грошових переказах між клієнтами

Приємна звістка для клієнтів банку

Monobank вносить зміни до грошових переказів між клієнтами. Відтепер їм більше не доведеться телефонувати один одному, аби повідомити про отримання грошей. Процедура обміну інформацією між тим, хто переказує гроші, і тим, хто їх отримує, стала набагато швидшою, простішою і приємнішою, повідомляє один зі співзасновників monobank Олег Гороховський.

Для повідомлення, що гроші надійшли на рахунок, клієнт буде достатньо скористатися новою функцією – функцією миттєвого реагування на грошовий переказ. Тепер клієнти можуть відразу відповісти коментарем на платіж і прикріпити до нього емодзі.

– Скільки разів ви писали/телефонували одержувачу та уточнювали, чи отримав він гроші? А скільки разів одержувач писав вам у месенджер: «Дякую! Гроші отримав». Ми зробили можливість відповісти коментарем або емодзі на платіж, і ця відповідь з'явиться у виписці відправника, - повідомив Гороховський.

На екрані смартфона це виглядає так:

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook