Мобільні пенсіонери можуть комунікувати з Пенсійним фондом через додаток

Майже мільйон вже так і спілкуються

Пенсійний фонд нагадав, що авторизувати мобільний додаток з однойменною назвою можна трьома способами: за логіном, за електронним цифровим підписом та за допомогою системи GovID

Та, перш за все, застосунок слід завантажити з App Store чи Google Play на свій пристрій.

Авторизація за GovID - це легкий та доступний спосіб. Він дозволяє використовувати всі можливості особистого кабінету, крім тих, де користувачу необхідно накладати на документи цифровий підпис, - повідомляє сайт ПФУ.

Для авторизації слід обрати опцію «Увійти за допомогою Bank ID НБУ» (натиснути стрілочку), далі - обрати з переліку банк, в якому маєте рахунок, і натиснути «Продовжити».

Наступний крок - авторизація в банківській установі та надання згоду на передачу банком персональних даних (натиснути «Підтвердити»).

Перевіривши особисті дані, слід надати згоду на поширення персональних даних (встановивши відповідну позначку) та натиснути «Продовжити».

Для іншого способу авторизації – за КЕП (ЕЦП) – необхідно обрати Акредитований центр сертифікації ключів, відшукати сертифікат ключа електронного підпису на пристрої та ввести особистий пароль. Для зручності застосунок пропонує ознайомитись з інформацією про алгоритм копіювання КЕП у застосунок.

Цей тип авторизації дозволяє використовувати всі можливості особистого кабінету на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду: надсилати заяви, документи та вносити (за необхідності) особисті дані.

Можливий також третій варіант авторизації - за логіном.  Користувачеві потрібно ввести особистий логін та пароль, попередньо отримавши його у територіальному підрозділі Фонду.

Цей тип авторизації дозволить користувачу використовувати лише знеособлені електронні сервіси Фонду.

Джерело: «Укрінформ»

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook