Мити чи не мити? Експерт дав відповідь на питання, яке доводить до ступору автомобілістів

Чи потрібно обов'язково прибирати під капотом

Автоексперт розповів, чи варто мити під капотом авто. Це питання часто обговорюють багато автовласників. Деякі вважають, що чистота сприяє нормальній роботі та тривалому функціонуванню машини. Інші ж кажуть, що це може нашкодити запчастинам автомобіля.

Мити чи не мити двигун?

Підтримка чистоти під капотом має важливе значення, оскільки накопичений пил, бруд та інші відкладення можуть негативно впливати на роботу важливих частин автомобіля. Але для правильного миття необхідно знати, де і що можна мити, пише експерт сайту ТвояМАШИНА

Коли мити частини двигуна під капотом:

  1. Великий шар пилу ускладнює теплообмін та погіршує робочі характеристики автомобіля. Регулярне миття допомагає усунути цю перешкоду та повернути двигуну його початкові властивості.
  2. Накопичення сторонніх відкладень може ускладнювати роботу багатьох вузлів, провокуючи закорочення та збої в роботі датчиків. Це може призвести до поломок силової установки.
  3. Чистота під капотом допомагає запобігати негативному впливу довкілля та дорожніх реагентів. Миття підкапотного простору запобігає виникненню та розвитку корозії та ізоляційних проблем.
  4. Регулярне миття сприяє візуальному огляду та контролю за станом прокладок та сальників, що допомагає вчасно виявити пошкодження та забезпечити безпечну експлуатацію автомобіля.

Що стосується процесу миття під капотом просто заради чистоти, експерти радять діяти обережно та уникаючи прямого контакту води з електронікою та електропроводкою.

Також мити підкапотний простір необхідно тільки при реальній необхідності, наприклад, після їзди на бездоріжжі або після зимового сезону, щоб видалити залишки реагентів та бруду.

Серед місць під капотом, які потребують уваги, можна виділити такі:

1. Клеми акумулятора. Їх необхідно періодично очищати від наростів окисів, що може допомогти уникнути проблем з запуском двигуна.
2. Електропроводка. Проводити миття дротів не потрібно, але чистити від пилу та бруду необхідно. Це допоможе уникнути можливих поломок та корозії.
3. Номер двигуна. Регулярне очищення серійного коду на двигуні важливо для уникнення проблем з правоохоронними органами.
4. Місце під жабо. Важливо видаляти бруд та сміття під накладкою, щоб уникнути залишків води, які можуть призвести до корозії та поломок силової установки.
5. Механізм склоочисників. Чистити щітки двірників та прочищати водостоки необхідно для забезпечення їх нормального функціонування.
6. Радіатор інтеркулера. Миття радіатора допоможе уникнути перегріву та поломки турбіни.
7. Зовнішній радіатор. Решітку радіатора необхідно чистити від пилу та бруду, що допоможе забезпечити нормальне охолодження двигуна.

Дотримуючись правил обережного миття та уважного догляду за підкапотним простором, ви забезпечите надійну та безпечну експлуатацію свого автомобіля.

 

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook