Логотип «Міста, що об’єднує» презентували на Рівненщині (ФОТО)

Він зробить його більш упізнаваним

Сьогодні у Рівному презентували новий туристичний логотип Острога.

Лого уособлює мінімалістичний стиль і зображує Татарську вежу або, як її ще називають, - «Культурний барбакан».

Розробники логотипу - графічні дизайнери Анастасія Забаріна та Віктор Черенков зазначають, що головний меседж, який несе у собі ребрендинг – «Острог - місто що об’єднує».

Фундатори змін, які по-новому хочуть бачити древній Острог, надзвичайні молодці. Ця творча та прогресивна команда робить усе, аби історичне місто було ще більш впізнаваним не лише на карті Україні, а й світу, - зазначив перший заступник голови Рівненської ОДА Віталій Ундір.

Окрім презентації нового логотипу, присутніх ознайомили і з новою туристичною мапою міста, показали промо-відео та ознайомили з новими послугами у місцевих музеях.

На карті зображені культурні та історичні пам’ятки, зокрема, Музеї книги, нумізматики та краєзнавчий, а також Татарська вежа, Острозький замок та Острозька академія.

А ще на мапі присутні позначки цілодобових магазинів, аптек, готелів, заклади розваг та харчування.

Туризм на Рівненщині розвивається дуже стрімко. Це актуальна і потрібна тема, яка кожного сезону приваблює туристів з різних куточків України. Новий бренд міста зможуть використовувати на сувенірній продукції та інших презентаційних матеріалах, - зауважив заступник голови Рівненської ОДА Олександр Корнійчук.

За даними мобільних туроператорів, торік Рівненщиною подорожувало майже 5 мільйонів туристів.

Наші новини у ТelegramНомер у Viber: 063-73-4-106-4

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook