Логотип KIA перестали впізнавати...

Кажуть, нечитабельний

Корейська компанія КІА змінила свій логотип ще торік, однак щомісяця в Google набирається 30 тисяч запитів про нове лого. Люди не можуть до нього звикнути й кажуть, що воно нечитабельне.

У 2021 році в КІА відмовилися від овальної окантовки, змінили шрифт і прибрали інтервал між літерами, що зробило поєднання «IA» схожим на «N».

Це збиває з пантелику багатьох. Настільки, що близько 30 тисяч запитів у Google пов’язані зі спробою зрозуміти, що це за новий автовиробник – КN.

Люди шукають модельний ряд, цікавляться, чи концерн KN має електрокари, а також хочуть знати ціни.

При цьому автомобілі КІА гуглять набагато частіше – близько 2 млн запитів щомісяця в Google.

Нагадаємо, раніше ми писали про те, що AUDI змінила логотип.

Джерело: MMR

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook