Лікар у поліклініці Рівного зухвало відмовила жінці в огляді
Незважаючи на те, що у неї був талон на прийом
Таке повідомлення розмістила у соцмережі Фейсбук рівнянка. Інцидент стався у поліклініці №2 на вулиці Драгоманова.
Victoriya Alexeychuk 20 год
Поясніть будь ласка, чи має право відмовити мені в прийомі дільничий терапевт при наявності у мене талончика до нього? Ситуація така. Попередньо 05.12. 2017 зателефонувала до реєстратури КЗ ЦНМСД "Центральний" РМР (поліклініка №2 на Драгоманова), щоб вияснити як 06.12.2017 працює мій дільничий терапевт. Реєстратура сказала, що з мій дільничий терапевт працює 06.12.2017 з 8 до 12. Вранці 06.12.2017 я прийшла в реєстратуру взяти талон і з'ясувалося, що в той же день, вранці, дільничий терапевт попередила реєстратуру про те що її не буде на прийомі (по якій причині не сказали) і запропонували взяти талон до іншого терапевта. Мені потрібен був запис терапевта в направленні на МСЕК. Крім того, я попередньо взяла на цей день талон до невропатолога, який робить заключний висновок в документах на МСЕК. Дільничий терапевт спочатку прискіпувалась, що в мене на руках немає кардіограми, я їй показала, потім вона сказала, що треба аналізи, я також показала. А коли з'ясувалось, що всі необхідні документи є - вона КАТЕГОРИЧНО відмовила мені і сказала, що не буде цим займатися. І хоча я пояснювала, що я працюю і важко відпрошуватись і я вже спланувала цей день, а робота моя носить роз'їздний характер і мені не виходить в інший день - мені було відмовлено. Навіщо ж мені давали талон і взагалі, мені цікаво, як за інструкцією в таких випадках має діяти лікар. Хочу підкреслити, що до цього дільничого терапевта навіть не було черги за мною....
Ми звернулися до заступника начальника управління охорони здоров’я Рівного Вікторії Покоєвчук, яка прокоментувала цю ситуацію.
Я особисто спілкувалася з жінкою, яка написала скаргу у соцмережі. Ми обговорили проблему і лікарі центру ПМСД Центральний розглянули цю ситуацію. Висновок такий: лікар не мала права відмовити в огляді тій жінці.
У розпачі пацієнтка звернулася до завідувача терапевтичного відділення і ситуацію вирішили. Її оглянув інший лікар. Лікар, яка відмовила у прийомі, напише пояснювальну записку головному лікарю медзакладу і спеціально створена комісія розгляне цю ситуацію.
Наші новини завжди можна знайти у Facebook та Telegram
Радіо Трек: НОВИНИ