Labubu вже не в тренді: у Китаї набирає популярності нова іграшка

Її розкуповують за кілька годин

Після світового успіху Labubu, яка підкорила серця шанувальників дизайнерських іграшок, у Китаї з’явився новий фаворит — Wakuku. Попит на цю плюшеву фігурку вже зараз б’є рекорди, а магазини ледь встигають поповнювати запаси.

Першу Wakuku у вигляді панди представили в Miniso Land у Пекіні. Вже в перші дні продажів іграшка принесла магазину понад 90% зростання виторгу. А під час відкриття Miniso Space у Нанкіні чергова серія Wakuku зникла з полиць всього за дві години.

Wakuku, як і Labubu, — це колекційна іграшка, яку можна використовувати як брелок чи прикрасу на рюкзак. Втім, якщо Labubu — це міфічний лісовий ельф, то Wakuku — персонаж із джунглів, стилізований під племінного воїна.

Ще одна відмінність — стартова ціна. Wakuku з'явилася у продажу за доступнішою вартістю, а покупці вже відзначають кращу якість матеріалів і пошиття.

Джерело: Oboz.ua

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook