Флешмоб року: хто ти у світі диванів? (ФОТО)

Трохи позитиву

Мережу заполонив черговий флешмоб, який не має ніякої мети. Але, здається, від того стає ще веселіше.

«Який ти диван?» – називається флешмоб. Щоб взяти в ньому участь, достатньо погуглити сполучення слів «диван» і вашого імені.

Ось, наприклад, диван Олег – задоволення не з дешевих, він коштує понад 100 тисяч гривень.

Королівські розкоші асоціюються у виробників з іменем Ілона.

Найбільш часто запитувані моделі диванів з іменем Ольга, Юлія та Марія (Марина).
[media=182699]

Українці з задоволення викладають скріншоти з меблями у соцмережах і жартують.

Єдині, кому через цей флешмоб не смішно, це маркетологи онлайн-магазинів з продажу меблів. Вони не можуть зрозуміти, що відбувається. 

Адже кількість переглядів сторінок значно зросла, але при цьому ніхто диванів не купує.

Ще гірше тим, хто замовив контекстну рекламу, адже фактично за кожен клік з їхніх рахунків списують певну суму. Втім, подібні ситуації можна владнати і навіть повернути гроші.

Наші новини у ТelegramНомер у Viber: 063-73-4-106-4

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook