Куди скаржитися на недобросовісних курців у ресторанах?

До Всесвітнього дня захисту прав споживачів, який щороку відзначається сьогодні, 15 березня, громадськість розпочала інформаційну кампанію щодо інструментів захисту споживчих прав, у першу чергу права на повітря без тютюнового диму.

У зв'язку з цим експерти з контролю над тютюном закликають рівнян захищати своє право на чисте повітря та нагадують, що звернутися до контролюючих органів зі скаргою можна такими шляхами:

  • подати електронну скаргу до Державної служби з питань захисту прав споживачів на веб-сайті www.dsiu.gov.ua/feedback у розділі «Віртуальна приймальня»;
  • надіслати скаргу на електронну адресу Державної служби з питань захисту прав споживачів:  dsiu@dsiu.gov.ua ;
  • надіслати скаргу поштою на адресу:  03680 м. Київ-150, вул. Горького, 174.

У тексті скарги необхідно вказати юридичну особу, юридичну та фактичну адресу суб’єкта господарювання. Без зазначення цієї інформації Вашу скаргу не задовольнять. Ця інформація є у фіскальному чеку й у книзі скарг та пропозицій, що міститься у куточку споживача закладу та має бути надана на вимогу клієнта.

Дієвим засобом захисту споживчих прав є написання скарг на заклади-порушники до Державної інспекції з питань захисту прав споживачів.

Зразок скарги подаємо нижче.

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook