Куди скаржитись пацієнтам, якщо лікарі не виконують свої обов’язки (КОНТАКТИ)

Такі ситуації бувають часто

Пацієнти скаржаться на роботу медиків досить часто. Ну, якщо не скаржаться, то точно мають зауваження до них.

У МОЗ повідомляють, що вирішувати конфлікти варто безпосередньо у медичному закладі, звернувшись до керівника лікарні. 

Якщо ж звернення до головного лікаря не допомогло, тоді можна звернутися до регіональних департаментів охорони здоров’я при ОДА.

 

Також в регіонах  працюють телефонні “гарячі лінії”з питань COVID-19.

Наразі Програма медичних гарантій визначає чіткий перелік і обсяг медичних послуг та лікарських засобів, оплата яких гарантується коштом Державного бюджету України.

Це означає, що пацієнт має право отримувати їх у повному обсязі та безоплатно у лікарнях, які працюють за договором з НСЗУ. 

Якщо у закладі, що має договір із НСЗУ, відмовляють у медичних послугах або вимагають гроші за те, за що заплатила держава, це є порушенням прав пацієнта.

Тоді можна подати скаргу через електронну форму на сайті НСЗУ у розділі «Громадянам» https://nszu.gov.ua/gromadyanam

Оператори контакт-центру НСЗУ за номером 16-77 підкажуть, як правильно подати скаргу у разі необхідності.

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook