Куди ми котимося? Батько 3-класниці зацитував вірш із підручника (ФОТО)
І звернувся з цього приводу до Міносвіти
Тато школярки Володимир Шевчук звернувся до Міністерства освіти та науки через вірш у підручнику для 3 класу за програмою Нової української школи.
Поезія називається «Двісті ігор», автором якої є поет та дитячий письменник Іван Андрусяк.
У дописі в TikTok Шевчук зачитав вірш в якому йдеться про ґаджети та віртуальні ігри.
Вірш Івана Андрусяка «Двісті ігор»
Мій планшет – істота дивна.
Все, що треба, в ньому є:
і сучасне, й прогресивне
він же знову за своє...
Тут підручники новітні –
я їх ще й не відкривав;
довідник про все на світі
тато сам мені скачав.
Інтернет 3G, звичайно,
соцмережі – як без них...До задачника скачати
навіть відповіді встиг!
Суперово все, одначе
мій планшет тихцем бурчить:
«Це ж яке життя собаче:
цілий день все вчить та вчить!
У мені тепер набито
знань на тисячу людей!А про ігри й не запитуй...
Хоч би двісті ігор – де?!»
Чоловік зауважив, що дозволив доньці не вчити такий вірш і підкреслив, що краще б діти вивчали щось про любов, красу або добро. Натомість, школярам розповідають про «собаче життя», де потрібно весь час щось вчити.
Відео Володимира Шевчука вподобали більше 3,5 тисяч користувачів соцмережі. Більшість, навіть вчителі, з ним погодилися. Проте чимало коментаторів зауважили, що такими відео батьки знищують авторитет вчителя. Адже вважають «крінжовими» половину шкільних домашніх завдань.
Якщо чесно, то і діти , і батьки крінжовими завдання вважають майже через одне. І тоді взагалі нічого не задавати? Вчителям теж не завжди подобається наповнюваність підручників. Не всі твори і вірші подобаються. Проте, мусять задавати те, що по програмі. І не для того, щоб вникати у сенс деяких віршів, а для того, щоб дитина тренувала памʼять. Матюків же там нема. Нічого страшного. Справа в тому, що батьки самі знищують авторитет вчителя в очах своїх же дітей. Як ви не розумієте, що дитина не буде сприймати вчителя і не буде докладати зусиль для успішного навчання.
Я, як вчителька літератури, часто сама собі задаю питання: як привити дітям любов до цього предмету, якщо в підручниках переважно брєд, який не цікавий ні дітям, ні мені. Іноді виручає позакласне читання, де я дозволяю дітям самим обирати твори.
А до чого тут вчителі!?!? Це підручник з грифом МОН. Всі питання щодо програм, наповнюваності підручників та шалений темп то не до вчителів.
У нас у всьому винні вчителі, де щоб не сталося, хто винен - вчитель, а хто ж іще, чи він до цього причетний чи ні, винен тільки вчитель, а тоді хочуть, щоб дітей чомусь навчили, уже всі знають, який той вчитель,,непутьовий,, і хто ж його тоді буде слухати. Спочатку самим треба навчитися, а тоді вчити вчителя та у всьому звинувачувати...
Радіо Трек: НОВИНИ