Зеленський та СБУ продовжують витягати карти: тепер – «Кримський міст» (ФОТО)

Чи можна його підірвати?

Чергова спецоперація СБУ. Під ударом – Кримський міст

Петро Шуклінов пише про її проведення так:

У ніч з 2 на 3 червня Служба безпеки України підірвала ключові опори центрального прольоту Кримського мосту, створеного для проходу великих кораблів.

 

Вибух пролунав вночі о 04:44 за київським часом.

 

Спрацював ПЕРШИЙ вибуховий пристрій, доставлений оперативниками Служби безпеки України засобами підводного руху.

 

Оперативники СБУ таємно доставили більше тонни вибухівки впритул до найбільш захищеного і ключового місця в схемі Кримського мосту. Воно захищене багатьма рівнями захисту, обладнане спецбуями, в зоні проведення працюють катери та глибоководне спостереження.

 

Для ФСБ – це ключові місця, які мають найбільше значення для стабільності мосту.

 

Той факт, що оперативники СБУ змогли безперешкодно доставити більше тонни вибухівки і підірвати саме цей вузол - неймовірна по складності спецоперація.

 

Стабільність Кримського мосту тепер під великим питанням. Ще один подібний вибух може поховати прольот та на довгий час вивести міст з ладу.

 

Крім того, вдало проведена операція означає, що українські науковці зробили технологічний прорив і створили унікальний вид доставки вибухівки під водою.

 

На сьогодні жоден відомий підводний засіб не здатен виконувати спеціалізовану роль підводного камікадзе на 1100 кг вибухівки.

 

Це означає, що створено передовий засіб, який відкриває широке поле для спецоперацій в майбутньому.

 

Вітаю всіх залучених до спецоперації. Наступний крок – повне знищення Кримського мосту.

ЯКЩО МІСТ і ВСТОЇТЬ, ЙОМУ ЗАВДАНО – ВЕЛИКОЇ ШКОДИ

Як пише Lelogic Welyhorskyj

- Навіть якщо міст вистоїть він значно втратить пропускну здатність.

Фундаментальна шкода структурі:

Пошкодження підводних опор – це удар по самому «скелету» мосту.

 

Це не просто ураження дорожнього полотна чи залізничної колії, які можна відносно швидко відремонтувати або замінити.

Відновлення пошкоджених або зруйнованих підводних опор є надзвичайно складним, тривалим і дорогим процесом. Він вимагає спеціалізованого обладнання, водолазних робіт на значній глибині та значного часу.

Загроза обвалу:

Якщо підводні опори дійсно «сильно пошкоджені», як заявляє СБУ, це створює пряму загрозу цілісності всієї конструкції мосту.

 

Навіть якщо візуально «уламків на дорозі» не видно, внутрішні пошкодження можуть призвести до обвалу прольотів під вагою транспорту.

Зменшення пропускної здатності:

Навіть якщо міст повністю не обвалиться, його використання стане вкрай небезпечним або буде повністю обмежено.

Це може означати 

  • Обмеження вантажопідйомності: Неможливість пропускати важку військову техніку.
  • Зменшення швидкості руху: Транспорт буде змушений рухатися дуже повільно, що знизить пропускну здатність.
  • Постійні закриття: Необхідність частих перевірок та потенційних ремонтів, що призводитиме до регулярних закриттів.

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook