Кожен пасажир у Рівному критичний, або Чому за проїзд просять платити й пільговиків
В управлінні транспорту розповіли про роботу галузі у часи війни
Транспортна галузь Рівного переживає не найкращі часи. Дефіцит пального, подорожчання запчастин та значний спад пасажиропотоку стоять на заваді стабільній роботі приватного перевізника.
Наразі інтервали руху маршруток збільшилися, каже начальник управління транспорту Рівного Іван Фурлет.
У Рівному курсує лише половина з тих маршруток, які забезпечували перевезення пасажирів у довоєнний період. Частина з них мобілізовані на фронт, інші не мають ресурсу для ремонтів.
– Забезпечити роботу приватного перевізника до 21 години - складно. Перевізники не завжди знають, де й коли зможуть заправити автобус, аби забезпечити довезення людей до роботи у ранкові години, - каже очільник управління.
Проте деякі АЗС все ж надають пріоритет саме громадському транспорту.
Крім того, й пасажиропотік поки не відновився до довоєнного рівня.
– Кожен пасажир – критичний задля виконання рейсу. Тож навіть пільговиків, які мають можливість, просять оплачувати проїзд, аби підтримати галузь у рентабельному стані, – пояснюють в міському управлінні транспорту.
Наразі головним перевізником у Рівному є «Рівнеелектроавтотранс», адже тролейбуси не потребують пального, а через зупинку промислових гігантів в Україні, браку електроенергії для роботи тролейбусів – немає. Вулицями щодня курсує 66 тролейбусів.
Графік руху тролейбусів завтра скоригують відповідно до нової комендантської години (нагадаємо, з 10 травня вона триватиме з 23:00 до 05:00).
Радіо Трек: НОВИНИ