Кому мешканці Рівненщини можуть поскаржитися на лікарів (ТЕЛЕФОН)
Усі звернення обіцяють розглянути вчасно
У департаменті цивільного захисту та охорони здоров’я Рівненщини розповіли, до кого можна звертатися у разі невиконання лікарями своїх обов’язків або зловживання службовим становищем.
Лікарні, які надають допомогу, здійснюють контроль якості двома шляхами. Є внутрішній та зовнішній контроль, – розповів начальник департаменту Олег Вівсянник.
Пацієнту можна звернутися до керівництва закладу, де отримав меддопомогу. Втім, якщо скарга залишилася без розгляду, то у департаменті цивільного захисту радять звернутися до органів виконавчої влади, які здійснюють зовнішній контроль.
Можна звернутися до райдержадміністрації або органу управління охорони здоров’я у територіальних громадах, адміністраціях або місцевих радах.
Якщо й там не звернуть жодної уваги на проблему, з якою звернувся пацієнт, то можна звернутися до департаменту цивільного захисту та охорони здоров’я населення, облдержадміністрації або МОЗ за номерами телефонів:
- 036 226 67 34 – департамент цивільного захисту та охорони здоров’я населення. Телефонувати можна у робочі дні та години.
- 036 262 10 34 – громадська приймальня.
- 0800 505 200 1 – гаряча лінія МОЗ.
- 0800 60 2019 – гаряча лінія Рівненської ОДА.
Усі звернення розглянуть вчасно, – запевнив Олег Вівсянник.
Радіо Трек: НОВИНИ