Кому мешканці Рівненщини можуть поскаржитися на лікарів (ТЕЛЕФОН)

Усі звернення обіцяють розглянути вчасно

У департаменті цивільного захисту та охорони здоров’я Рівненщини розповіли, до кого можна звертатися у  разі невиконання лікарями своїх обов’язків або зловживання службовим становищем.

Лікарні, які надають допомогу, здійснюють контроль якості двома шляхами. Є внутрішній та зовнішній контроль, – розповів начальник департаменту Олег Вівсянник.

Пацієнту можна звернутися до керівництва закладу, де отримав меддопомогу. Втім, якщо скарга залишилася без розгляду, то у департаменті цивільного захисту радять звернутися до органів виконавчої влади, які здійснюють зовнішній контроль.

Можна звернутися до райдержадміністрації або органу управління охорони здоров’я у територіальних громадах, адміністраціях або місцевих радах.

Якщо й там не звернуть жодної уваги на проблему, з якою звернувся пацієнт, то можна звернутися до департаменту цивільного захисту та охорони здоров’я населення, облдержадміністрації або МОЗ за номерами телефонів:

  • 036 226 67 34 – департамент цивільного захисту та охорони здоров’я населення. Телефонувати можна у робочі дні та години.
  • 036 262 10 34 – громадська приймальня.
  • 0800 505 200 1 – гаряча лінія МОЗ.
  • 0800 60 2019 – гаряча лінія Рівненської ОДА.

Усі звернення розглянуть вчасно, – запевнив Олег Вівсянник.

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook