Київський «МаксХолод» краде бренд у виробника пломбіра з м. Рівне? (ФОТО)
ТМ «ГОСТинчик» звертає увагу
Бізнес по-чорному: українців застерігають від неякісного морозива, яке копіює упаковку відомого виробника морозива з м. Рівне. Цей пломбір виготовлений із якісної сировини і його вже майже 7 років продають по всій Україні.
Йдеться про торгову марку «ГОСТинчик», яка завоювала симпатії споживачів своїм пломбіром ще з 2016 року.
Так виглядає упаковка оригінального товару «ГОСТинчик»
Нижче — упаковка морозива «ГОСТинний Київ», яке копіює вже відомий бренд:
Столичні ділки не придумали нічого кращого, як просто взяти і вкрасти ключовий елемент зображення рівненського бренду, аби, посутньо, почати вводити в оману довірливого споживача, який реагує на знайомі літери ГОСТ. Тим самим ТОВ «МаксХолод» порушив авторське право, адже дизайн пакування пломбіра «ГОСТинчик» був запатентований ще в 2016 році.
З того ж 2016 ТМ «ГОСТинчик» почала активно рекламувати свій пломбір на ринку: роздавати торговим точкам в безкоштовну оренду морозильне обладнання, проводити різноманітні акції, як для торгових точок, так і для кінцевого споживача, рекламувати на радіо та телебаченні.
Впродовж усього часу виробник розвивав виробництво і з кожним роком кількість поціновувачів пломбіра «ГОСТинчик» зростала.
За дивним збігом обставин ТОВ «МаксХолод» у лютому 2023 року чомусь вирішило створити морозиво «ГОСТинний Київ» і навіть подали заявку на відповідну торгову марку.
Тож рівненські виробники стверджують таке:
київська компанія вирішила скористатися вже знайомим споживачам логотипом та відомим брендом, випустивши на ринок підробку, яка ще до того ж абсолютно не відповідає якості продукції ТМ «ГОСТинчик».
Представник рівненського підприємства Вадим Сидорчук пояснив Радіо Трек, що продукція ТМ «ГОСТинчик» високої якості і має на це необхідні підтверджувальні документи. Компанія має чітку та неухильну позицію — під торговою маркою «ГОСТинчик» виробляється тільки продукція з натуральної сировини та інгредієнтів найвищої якості, що відповідає вимогам ДСТУ 4733:2007.
А згідно з аналізами «Київського обласного науково-виробничого центру стандартизації, метрології та сертифікації» у морозиві «ГОСТинний Київ» виявлено 23% рослинних жирів, а кількість жиру замість заявлених на упаковці 12% складає лише 9%.
Ось висновок експертизи:
Вадим Сидорчук наголошує:
- Ми виготовляємо морозиво пломбір на основі натурального вершкового масла. Тільки таке морозиво може вважатися пломбіром. Тепер інший виробник з Київщини почав робити морозиво нижчої якості, але з дуже схожою етикеткою. Воно значно дешевше.
Підміну вже виявили і партнери ТМ «ГОСТинчик». Зокрема, дистриб'ютори з Чернівецької, Черкаської та Дніпропетровської областей повідомили про появу у магазинах морозива «ГОСТинний Київ», яке ззовні схоже на якісний оригінал, але суттєво відрізняється за смаком та складом, а відповідно і ціною.
Через це кілька торгових точок відмовилися реалізувати пломбір «ГОСТинчик» і віддали перевагу дешевшому «ГОСТинному Київу».
Рівненський «ГОСТинчик» звернувся до всіх торгових точок та мереж з відповідними роз’ясненнями. Зміст повідомлення такий:
- Наше підприємство зіткнулося з проблемою фальсифікації нашого пломбіру«ГОСТинчик» у багатьох областях України. Підробкою є серія морозива під назвою «ГОСТинний Київ», яке виробляє ТОВ «Максхолод», упакування якого ідентичне упакуванню ТМ «ГОСТинчик», що є інтелектуальною власністю ФОП Сидорчук В.І.
Відрізнити оригінал від підробки нескладно навіть за зовнішініми ознаками:
- правильна назва морозива «ГОСТинчик»;
- на етикетці - чітке зображення сніговика.
Наразі реакції від виробника морозива «ГОСТинний Київ» напряму немає. Тож рівненський виробник вимушений звернутися з заявами до Антимонопольного комітету, в «Укрпатент» і готує матеріали до суду.
У межах цієї перевірки має відбутися патентна експертиза щодо схожості етикеток.
А поки ці юридичні колізії тривають ТМ «ГОСТинчик» закликає українців остерігатися підробки свого пломбіру та уникати купівлі неякісного товару.
Зауважимо, торгова марка «ГОСТинчик» має усі необхідні дозвільні документи і якість продукту підтверджена дослідженнями.
Радіо Трек: НОВИНИ