Кейт Міддлтон подякували за «ефект принца Джорджа»

Виробники дитячих товарів обожнюють маленького спадкоємця престолу

Герцогиня Кембриджська Кейт Міддлтон створила репутацію модною монаршої персони не тільки собі, а й своєму маленькому синові - принцу Джорджу. Молоді мами не тільки Британії, але й інших країн світу пильно стежать за тим, як і у що вдягнений маленький принц. Виробники, які спеціалізуються на пошитті одягу, вдячні Кейт Міддлтон. Створений нею «ефект принца Джорджа» позитивно впливає на продаж дитячих речей по всьому світу.

Очевидно, що принц Джордж вже в такому юному віці має вплив на маси людей. Трохи більше тижня тому спадкоємець королівського престолу Великої Британії з'явився на публіці в дитячій версії взуття Crocs, після чого сайт Amazon.co.uk оголосив, що продажі цього взуття зросли на 1 500% з моменту, як його надягнув маленький Джордж.

Його вплив зазначив навіть керівник відділу продажів Amazon Даніель Сілверфілд: «Принц Джордж ще раз довів, що немає ніяких вікових лімітів для того, щоб бути іконою стилю».

Раніше принц Джордж вже піднімав продажі магазинам. Це стосувалося ковдри, під якою спав принц, а також в'язаної жилетки Cath Kidston, в якій він з'явився на офіційних знімках королівської сім'ї.

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook