І це – не програмісти: кому в IT платять по 50 тис. грн на місяць?
Роботи - достатньо, потрібно лише мати потрібні навички і бажання показувати результати
Серед пошукачів роботи є певний стереотип про те, що сфера IT існує лише для розробників і програмістів. Але в таких компаніях є достатньо робочих місць і для фахівців із нетехнічною освітою, й зарплати там пропонують значно вищі, ніж на аналогічних посадах в інших сферах.
Експерти аналітичного центру кадрового порталу grc.ua розповіли, якими є ці посади і які вимоги висувають до кандидатів.
Серед вакансій в IT 18% – для нетехнічних спеціалістів (тобто майже кожна п’ята посада).
– Зараз в ІТ-компаніях для нетехнічних спеціалістів відкрито 18% вакансій від усіх актуальних в ІТ-сфері. Шукають, зокрема, менеджерів продуктів, рекрутерів, PR-менеджерів, маркетологів продуктів, менеджерів по роботі з клієнтами, контент-менеджерів тощо, – зазначають експерти.
Для всіх цих посад потрібно мати різні навички. Експерти відібрали найпопулярніші та розповіли, що треба знати і скільки можна заробити.
Project Manager (управління проєктами)
Основний обов'язок – керувати проєктною командою, формувати бачення і стратегію продукту, над яким працює ця команда.
Роботодавці вимагають такі навички:
- базове розуміння HTML;
- управління людськими ресурсами;
- фінансова грамотність;
- знання методології розробки і розуміння технічного боку справи;
- знання іноземної мови.
Зарплата таких спеціалістів – від 1 до 2 тис. доларів на місяць (приблизно від 36,5 – 73 тис. грн).
Рекрутери (фахівці, що шукають людей на вакансії)
Однією з основних вимог до майбутнього рекрутера є високий рівень знання англійської мови. Часто працювати таким фахівцям можна дистанційно.
Крім того, роботодавці вимагають таке:
- базові знання в ІТ;
- вільне володіння пакетами MS Office, Google Sheets/Docs.
Маркетологи
Для цього потрібно розуміти, вміти і знати таке:
- просування компанії, IT-послуг чи/та IT-продуктів на ринку;
- участь у формуванні стандартів компанії по роботі з різними каналами збуту;
- базові знання інструментів внутрішнього маркетингу – e-mail маркетинг, маркетинг лояльності тощо;
- розуміння специфіки роботи рекламних інструментів;
- важливо мати стратегічне мислення, ініціативність, організаторські здібності, знати специфіки ринку.
Менеджери по роботі з клієнтами
Вони повинні підтримувати і розширювати клієнтську базу, консультувати користувачів, вести ділове листування, збирати й обробляти відгуки про роботу IT-команди.
Наприклад, контент-менеджери можуть для IT-компаній наповнювати сайти і соцмережі. Наймають на роботу і менеджерів з продажу. До їхніх основних обов'язків входить таке:
- пошук, виявлення потреб, формування пропозиції і презентування та продаж продуктів IT на ринку;
- пошук клієнтів;
- робота з комерційними пропозиціями.
Досвід роботи в продажу бажаний, але не обов'язковий. Роботодавці готові навчити кандидатів, у яких є бажання досягати поставлених цілей та заробляти гроші. Одна з основних вимог: впевнене володіння англійською – розмовною та письмовою, – наголошують аналітики.
Заробити такі менеджери можуть від 1 до 1,5 тис. доларів (це приблизно 36,5 – 55 тис. грн).
Джерело: Сьогодні
Радіо Трек: НОВИНИ