І це – не програмісти: кому в IT платять по 50 тис. грн на місяць?

Роботи - достатньо, потрібно лише мати потрібні навички і бажання показувати результати

Серед пошукачів роботи є певний стереотип про те, що сфера IT існує лише для розробників і програмістів. Але в таких компаніях є достатньо робочих місць і для фахівців із нетехнічною освітою, й зарплати там пропонують значно вищі, ніж на аналогічних посадах в інших сферах.

Експерти аналітичного центру кадрового порталу grc.ua розповіли, якими є ці посади і які вимоги висувають до кандидатів.

Серед вакансій в IT 18% – для нетехнічних спеціалістів (тобто майже кожна п’ята посада).

– Зараз в ІТ-компаніях для нетехнічних спеціалістів відкрито 18% вакансій від усіх актуальних в ІТ-сфері. Шукають, зокрема, менеджерів продуктів, рекрутерів, PR-менеджерів, маркетологів продуктів, менеджерів по роботі з клієнтами, контент-менеджерів тощо, – зазначають експерти.

Для всіх цих посад потрібно мати різні навички. Експерти відібрали найпопулярніші та розповіли, що треба знати і скільки можна заробити.

Project Manager (управління проєктами)

Основний обов'язок – керувати проєктною командою, формувати бачення і стратегію продукту, над яким працює ця команда.

Роботодавці вимагають такі навички:

  • базове розуміння HTML;
  • управління людськими ресурсами;
  • фінансова грамотність;
  • знання методології розробки і розуміння технічного боку справи;
  • знання іноземної мови.

Зарплата таких спеціалістів – від 1 до 2 тис. доларів на місяць (приблизно від 36,5 – 73 тис. грн).

Рекрутери (фахівці, що шукають людей на вакансії)

Однією з основних вимог до майбутнього рекрутера є високий рівень знання англійської мови. Часто працювати таким фахівцям можна дистанційно.

Крім того, роботодавці вимагають таке:

  • базові знання в ІТ;
  • вільне володіння пакетами MS Office, Google Sheets/Docs.

Маркетологи

Для цього потрібно розуміти, вміти і знати таке:

  • просування компанії, IT-послуг чи/та IT-продуктів на ринку;
  • участь у формуванні стандартів компанії по роботі з різними каналами збуту;
  • базові знання інструментів внутрішнього маркетингу – e-mail маркетинг, маркетинг лояльності тощо;
  • розуміння специфіки роботи рекламних інструментів;
  • важливо мати стратегічне мислення, ініціативність, організаторські здібності, знати специфіки ринку.

Менеджери по роботі з клієнтами

Вони повинні підтримувати і розширювати клієнтську базу, консультувати користувачів, вести ділове листування, збирати й обробляти відгуки про роботу IT-команди.

Наприклад, контент-менеджери можуть для IT-компаній наповнювати сайти і соцмережі. Наймають на роботу і менеджерів з продажу. До їхніх основних обов'язків входить таке:

  • пошук, виявлення потреб, формування пропозиції і презентування та продаж продуктів IT на ринку;
  • пошук клієнтів;
  • робота з комерційними пропозиціями.

Досвід роботи в продажу бажаний, але не обов'язковий. Роботодавці готові навчити кандидатів, у яких є бажання досягати поставлених цілей та заробляти гроші. Одна з основних вимог: впевнене володіння англійською – розмовною та письмовою, – наголошують аналітики.

Заробити такі менеджери можуть від 1 до 1,5 тис. доларів (це приблизно 36,5 – 55 тис. грн).

Джерело: Сьогодні

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook