Клієнти великого українського банку мають актуалізувати свої дані: кого стосується
Певна категорія клієнтів повинна оновити свої дані


Далеко не всі клієнти «Приватбанку» повинні актуалізувати свої дані. Процедура необхідна для вузького кола.
Хто має актуалізувати дані у «Приватбанку»
Якщо дата актуалізації не настала, то банк не вимагає додаткових уточнень, повідомляє 24 канал з посиланням на члена правління «Приватбанку» з питань комплаєнсу Антон Разумний.
— Жодних додаткових процедур з отримання актуалізованих даних клієнтів наразі банк не проводить, — сказав він.
Разумний пояснив, що всі клієнти мають проводити актуалізацію своїх даних за таких умов:
- кожні 5 років;
- у випадку, коли ці дані змінилися;
- банк сам звернуся до клієнта з таким проханням.
Зауважте! Банк активно спілкувався тільки з тим сегментом клієнтів, які, можливо, досягли лімітів і можуть надати певні пояснення про свої фінансові спроможності, щоб розширити горизонт використання своїх грошей і послуг «Приватбанку».
Якщо ж не настала дата актуалізації, банк намагається зробити життя клієнтів максимально спокійним і не вимагає додаткових оновлень.
Радіо Трек: НОВИНИ