«Херсонський кавун» оголошує конкурс на логотип. Приз – 10 000 гривень
Проєкти приймають до 4 листопада
Асоціація виробників херсонського кавуна й Таврійський туристичний альянс проводять конкурс на створення логотипу для географічного зазначення «херсонський кавун». Переможець отримає грошову винагороду у розмірі 10 тис. грн. Про це повідомляє спільнота «Географічні зазначення в Україні», мета якої – допомогти Україні створити дієву систему географічних зазначень у відповідності до Угоди про асоціацію Україна-ЄС.
Пропозиції (проєкт логотипу й пояснювальну записку) приймають до 18 години 4 листопада включно на електронну пошту khersonwatermelon@gmail.com. Згідно з положенням конкурсу, участь може бути як індивідуальна – так і групова.
Кожен учасник може подати необмежену кількість робіт.
Логотип обов’язково має містити найменування «ХЕРСОНСЬКИЙ КАВУН».
Обов’язкові три версії найменування:
Українською – ХЕРСОНСЬКИЙ КАВУН
Англійською – KHERSON WATERMELON
Російською – ХЕРСОНСКИЙ АРБУЗ
Проєктна пропозиція логотипу має бути доповнена 3-5 прикладами використання (стікер на кавуні, на пакуванні, на транспортних засобах, тощо).
Логотип не повинен містити державну символіку.
Пояснювальна записка – не більше однієї сторінки формату А-4.
Переможця визначає журі внутрішнім відкритим голосуванням. Підсумки оголосять 6 листопада, а нагородження має відбутися до 11 листопада.
Для участі треба заповнити реєстраційну форму. За посиланням також можете докладніше ознайомитися з умовами та положенням конкурсу.
Наші новини у Тelegram. Номер у Viber: 063-73-4-106-4
Радіо Трек: НОВИНИ