«Херсонський кавун» оголошує конкурс на логотип. Приз – 10 000 гривень

Проєкти приймають до 4 листопада

Асоціація виробників херсонського кавуна й Таврійський туристичний альянс проводять конкурс на створення логотипу для географічного зазначення «херсонський кавун». Переможець отримає грошову винагороду у розмірі 10 тис. грн. Про це повідомляє спільнота «Географічні зазначення в Україні», мета якої – допомогти Україні створити дієву систему географічних зазначень у відповідності до Угоди про асоціацію Україна-ЄС.

Пропозиції (проєкт логотипу й пояснювальну записку) приймають до 18 години 4 листопада включно на електронну пошту khersonwatermelon@gmail.com. Згідно з положенням конкурсу, участь може бути як індивідуальна – так і групова.

Кожен учасник може подати необмежену кількість робіт.

 

Логотип обов’язково має містити найменування «ХЕРСОНСЬКИЙ КАВУН».

 

Обов’язкові три версії найменування:

 

Українською – ХЕРСОНСЬКИЙ КАВУН

 

Англійською – KHERSON WATERMELON

 

Російською – ХЕРСОНСКИЙ АРБУЗ

Проєктна пропозиція логотипу має бути доповнена 3-5 прикладами використання (стікер на кавуні, на пакуванні, на транспортних засобах, тощо).

 

Логотип не повинен містити державну символіку.

 

Пояснювальна записка – не більше однієї сторінки формату А-4.

Переможця визначає журі внутрішнім відкритим голосуванням. Підсумки оголосять 6 листопада, а нагородження має відбутися до 11 листопада.

Для участі треба заповнити реєстраційну форму. За посиланням також можете докладніше ознайомитися з умовами та положенням конкурсу.

Наші новини у ТelegramНомер у Viber: 063-73-4-106-4

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook