Халати й піжами – ось що тепер в тренді. Усе – через пандемію

Дорогі піжами одягають на відеоконференції

Якщо через пандемію коронавірусу попит на звичний одяг суттєво впав, то на піжами й халати навпаки – суттєво зріс. Причому, на дорогий, від українських виробників.

Раніше здавалося, що людям уже не потрібні піжами, а халати зазвичай брали на подарунок. Та з весни минулого року найпопулярнішими виробами деяких дизайнерів стали піжами, халати та труси-боксери, - пише ВВС-Україна.

Співзасновниця українського бренду Sleeper Ася Вареца розповіла виданню, що продажі її компанії за останній рік зросли на 200%.

Через Zoom ви відкриваєте свою домівку іншим людям, тож це стало новим досвідом і приємним для нас, оскільки Sleeper спеціалізується на виготовленні одягу для дому, який одночасно дарує комфорт та радість, - розповіла Ася Вареца.

Бренд досяг успіху завдяки своїм сукням, схожим на нічні сорочки, але найбільшою популярністю користується піжама Party, оздоблена пір'ям, ціни на яку стартують від 6 350 гривень.

Модні доми Dior та Dolce&Gabbana також випустили колекції піжам з шовку та попліну з фірмовими принтами у вигляді троянд, в комплекті з масками для обличчя. Ціни – від 1 150 євро.

Почали також замовляти розкішні чоловічі халати, які можна вдягати ввечері "для пізніх зустрічей у Zoom".

Дизайнери вважають, що попит на дорогі піжами буде і у 2021 році, адже люди хочуть гарно вдягатися, а якщо вони працюють з дому, то купують саме такий одяг.

Фото – з сайту ВВС-Україна

Наші новини у Telegram. Номер Радіо ТРЕК у Viber: 063-73-4-106-4

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook