Гроші за диван повернули жительці Рівненщини після звернення до Держпродспоживслужби

Диван був неякісним

Гроші за диван повернули жительці Рівненщини після звернення до Держпродспоживслужби.

Через 2 місяці після користування з дивана повилазили пружини, а магазин приймати його назад відмовлявся.

Хоча нині діє мораторій на перевірки, захисники прав споживачів пояснили власникам магазину, що вони порушують закон і ті повернули жінці за диван 18 тисяч гривень.

А загалом цього року до Держспоживслужби Рівненщини надійшло вже 34 скарги. З них

  • 7 – на неправильне нарахування тарифів на комунальні послуги;
  • 2 - на послуги пошти (загублені посилки та невчасну доставку);
  • по 1 скарзі - на завищені ціни на продукти та ліки (споживачі вважали, що надбавки на ці товари регулюються державою);
  • решта - найбільше - стосувалася неякісних товарів, придбаних через інтернет: мобільних телефонів, ноутбуків тощо.

Заступник начальника Держпродспоживслужби Рівненщини Оксана Немкович закликала споживачів бути обачними, купуючи товари через інтернет:

Шукайте інформацію про суб'єкта господарювання, який продає товар, перевіряйте її, переказуйте кошти за товар лише після його отримання і перевірки на пошті. Адже дуже часто споживачі цього не роблять.

 

Наприклад, звернувся до нас споживач, який придбав навушники Apple через інтернет і виявив, що вони - не оригінальні. Нам так і не вдалося встановити продавця цього товару. Тож ми вимушені були звертатися у кіберполіцію.  

 

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook