«Вечірній квартал» Зеленського може зникнути з ефіру «1+1» (ФОТО)

«Плюси» досі не продовжили контракт із «Кварталом 95»

У 2022 році з ефіру телеканалу «1+1» може зникнути флагманський продукт «Студії Квартал 95» – шоу «Вечірній квартал».

Про це один із ключових акторів студії Олександр Пікалов повідомив в інтерв’ю «Українській правді»

«Після того, як Володимир Олександрович (Зеленський. – ред.) став президентом, мабуть, щось змінилося, і зараз з нами підтверджують контракт щороку»

У коментарі з цього приводу виданню Forbes гендиректор «1+1 Media» Ярослав Пахольчук заявив, що у медіагрупи немає конфлікту з «Кварталом» й додав, що сторони мають контракти на 2023−2024 роки.

Водночас Пахольчук не відповів прямо на запитання щодо контракту саме з «Вечірнім кварталом».

Останніми роками обсяг контенту студії на «Плюсах» зменшується. У 2020 році «кварталівці» робили 8,4% усіх продуктів, що виходять на каналі, тоді як у 2018–2019 роках – 10,4%, повідомила Forbes пресслужба 1+1 media.

У ШОУ ПАДАЮТЬ РЕЙТИНГИ БЕЗ ЗЕЛЕНСЬКОГО?

Також у «Вечірнього кварталу» на «1+1» після «втрати» Зеленського, щорічно падали перегляди. Якщо прем'єрні покази шоу у 2019 році дивилося 17,5% української комерційної телеаудиторії, то 2020-го вже – 13,8%.

Як зазначає видання, потенційно перекупити головне шоу»95 кварталу» у «Плюсів» може «Медіа Група Україна» Ріната Ахметова.

У її портфелі немає таких проєктів, каже директор із телевізійних інвестицій комунікаційної групи Razom communications Ігор Полосьмак.

«Це може підняти рейтинги каналу, що впали торік, – пояснює він. – «Вечірній квартал» може стабілізувати це падіння або навіть підняти на 5-10%, тому що це контент, якого немає у них».

МОВА ПРО $10-20 МЛН.?

Одна з версій того, що відбувається, – бажання з боку «Кварталу» набити ціну своєму продукту. З 2012 року компанія виробляє контент для «1+1». «Плюсам», за оцінкою їхнього власника Ігоря Коломойського, цей контракт коштує $10-20 млн на рік.

«Частка або рейтинг шоу вже не вищий за середній рейтинг каналу, і вони, можливо, не цікаві за сьогоднішньою вартістю, – припускає Полосьмак із Razom communications. – А «Плюси», можливо, хочуть оптимізувати вартість». Такої ж думки і ще один гравець ТВ-ринку, топменеджер великої кінокомпанії, яка виготовляє серіали для всіх каналів. «Питання у фінансових умовах», – каже він.

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook