«Галя Балувана» вийшла на ринок США під назвою, яка втратила ключовий емоційний елемент (ФОТО)

Чи не стане ця помилка фатальною для франшизи?

Перший американський магазин MultiСook від українського виробника напівфабрикатів «Галя Балувана» почав роботу в Філадельфії (штат Пенсільванія, США).

Про це повідомив співзасновник компанії Володимир Матвійчук.

У коментарі Forbes він розповів, що наступний магазин відкриється в Чикаго.

Виглядає, що ключовий акцент в Америці вирішили перенести з образу гонорової Галі «балуваної» на… мультиварку (MultiСook).

Чи виявиться така стратегія успішною, покаже час.

ЩО ВІДОМО:

  • За словами Матвійчука, франшиза MultiСook була продана у Філадельфію ще 2 вересня 2023 року.
  • Площа приміщення у Філадельфії становить 110 кв. м. У магазині продають заморожені вареники, пельмені, сирники, млинці, деруни, зрази, голубці та інші напівфабрикати.

«У нас уже вісім партнерів у США, плануємо відкрити 100 магазинів по всій Америці у 2024 році. У Чикаго чекаємо відкриття наприкінці лютого», – розповів співзасновник мережі «Галя Балувана».

  • Вартість франшизи для американців становить €5000, роялті – €100.

  • Володимир Матвійчук почав бізнес у 2018 році з відкриття невеликого магазину «Галя Балувана» в Луцьку, вклавши в цей бізнес близько €30 000.

  • Компанія працює за франчайзингом в Україні під вивіскою «Галя Балувана» та за кордоном як MultiСook.
  • У 2022-му Матвійчук припинив продаж франшиз «Галі Балуваної» в Україні. Відтоді фокус лише на експансії. На експорт підприємець пропонує франшизу майстерні та магазину заморожених напівфабрикатів.

  • Загалом у компанії 700 магазинів. З них за кордоном працює понад 80 точок у 15 країнах. Найбільше – у Польщі: майже 50 магазинів.

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook