Гачок, на який й досі потрапляють усі покупці в супермаркеті

Про це говорили тисячі разів, а люди через поспіх все одно витрачають зайве

Аби купувати якісні й недорогі товари у супермаркетах, треба бути вкрай пильними. Постачальники та торговельні майданчики уже давно напрацювали схему співпраці таким чином, аби люди витрачали якомога більше.

Найвигідніші для магазину і постачальника товарні позиції завжди розташовані на рівні очей людини середнього зросту. Чимало людей обирають саме цей товар, оскільки просто ліньки нахилятися або тягтися за іншим продуктом, та витрачати час на пошуки справді вигідної пропозиції.

А саме на «незручних» місцях найчастіше є свіжий та порівняно дешевий продукт.

Це загальнопоширена практика, коли виробники та постачальника платять магазинам за те, аби саме їхній товар був на вигідному місці та продавався швидше. Крім того, у магазинах на передніх позиціях завжди розташовують продукти, в яких першими добігає термін придатності.

Ніякого злочину у цьому немає, адже ринок конкурентний і у фіналі пильний покупець завжди зможе обрати кращу для себе пропозицію, якщо буде пильним.

 

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook