Forbes опублікував ТОЗ-10 найбільш популярних на YouTube музичних відеороликів 2016 року. Перше місце зайняла американська група "Fifth Harmony" (на фото) з кліпом на композицію "Work from Home". Красуні в групу "Fifth Harmony" з самого початку підбиралися не тільки за вокальними даними, але і за зовнішніми, щоб кожному чоловікові або жінці сподобалася та чи інша учасниця групи. Метод підбору учасниць не новий, але як і раніше ефективний - тому і кліп встиг зібрати на YouTube понад мільярд переглядів. На другому місці опинився кліп Келвіна Гарріса і співачки Ріанни під назвою "This Is What You Came For". А замкнув ТОП-3 кліп на пісню "Hasta El Amanecer" американця Нікі Джема. Серед найбільш популярних роликів за версією Forbes також виявилися кліпи "Closer" американського діджей-дуету "The Chainsmokers", "Work" Ріанни і репера Дрейка, "I Took A Pill In Ibiza" Майка Познера, "Cheap Thrills" співачки Sia і ямайського виконавця Шона Пола. Радіо Трек: НОВИНИ