Депутати перевірять, чим займаються понад півтисячі працівників виконкому Рівнеради

Перевірку ініціювала бюджетна комісія

Депутати Рівнеради ініціюють перевірку працівників виконкому. Така пропозиція виникла під час засідання бюджетної комісії. Її члени обурилися, коли начальник управління сім`ї, молоді та спорту Сергій Шевчук просив додати до штату управління юриста.

Витрати на додаткового працівника з міського бюджету складатимуть 110 тисяч гривень у рік.

Таке прохання здивувало членів бюджетної комісії, оскільки у виконкомі є цілий юридичний відділ, який складається з чотирьох осіб. Утім, Сергій Шевчук каже, що особисто до них звертався і необхідну допомогу йому не надали:

- Оскільки структура управління складається з шести спортивних шкіл, стадіону «Авангард», спідвейного клубу, з 17 підліткових клубів і спортивних майданчиків для якісної і повноцінної роботи управління хотілося, щоб був юрист – для надання юридичних консультацій. Оскільки є деякі питання, які ми не вправі вирішувати самі. Юридичний відділ виконкому обслуговує, на жаль, лише виконком. Я вже з цим стикався.

Отже, бюджетна комісія запропонувала одного юриста з відділу виконкому перевести в управління молоді та спорту.

До слова, нині штат виконкому нараховує 501 працівника у понад трьох десятках управлінь. Тож у членів бюджетної комісії виникли запитання щодо чисельності штату виконкому, їх посадових обов’язків і обсяг витрат, які йдуть з міського бюджету на їх утримання.

Члени бюджетної комісії вирішили дослідити це питання, доручивши кадровому і бюджетному управлінням підготувати відповідну інформацію. Також депутати порівняють ці показники з іншими містами.  

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook