Денацифікація проходить успішно: ще дві великі фінустанови переходять на українську

Чим не привід задуматись для всіх інших?

Служба підтримки «Монобанку» переходить на повністю український інтерфейс.

Російською говоритимуть лише якщо наполягатиме клієнт. 

Схоже оновлення сьогодні з'явилось і в додатку «Ощадбанку». 

Про це повідомив співзасновник установи Олег Гороховський.

Він зазначив, що банк провів «мовний експеримент»:⠀

Вибрали 1000 звернень наших клієнтів російською мовою, і запитали їх, чи не заперечують вони, щоб оператор відповідав на їхні запитання українською.

 

96,3% сказали, що це не є для них проблемою.

 

Вочевидь, денацифікація проходить успішно!

Відтепер оператори будуть розмовляти з клієнтами російською лише у випадку наполегливого прохання клієнта і на розсуд оператора.

Також Гороховський вважає, що це опитування – чудова підстава наважитись перевести бізнеси на українську тим, хто цього досі не зробив:

- У мене запитання до власників компаній, які досі продовжують підтримувати інтерфейси російською: хіба наш приклад і цей експеримент не гарне підтвердження, що відмова від російськомовних інтерфейсів не вдарить по вашому бізнесу?

Вочевидь, робота з українізації паралельно велася і в ще одній великій фінансовій установі - «Ощадбанку».

Гороховський помітив, що в найсвіжішому оновленні додатку банку російська мова більше не доступна. 

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook