Дефіцит вдалося усунути не всюди: де, як і раніше, не вистачає палива

І чому так сталося

Ситуація з пальним хоч і покращується, але поки що далека від ідеальної.

Попри те, що останнім часом проявляється усе більше ознак покращення ситуації, насправді до «фінішу» ще далеко, адже насиченість ринку пальним у різних регіонах виглядає по-різному.

Так, ситуація з паливом стабілізувалася у західних областях країни і на півдні, куди в першу чергу йде імпорт автотранспортом чи річковим шляхом через Дунай.

 

Водночас у центральних та східних регіонах ситуація досі напружена.

Але справа не лише у регіональному наповненні ринку. За словами аналітика галузевого видання «НафтоРинок» Олександра Сиренка, гуртовий ринок став пріоритетнішим за роздрібний за час дефіциту, адже гроші там можна заробити швидше, ніж на АЗС.

Водночас внаслідок конкурентної боротьби гуртові ціни пішли вниз і дизель уже можна придбати за 47-48 грн/л із доставкою.

Як зауважив засновник групи «Прайм» Дмитро Леушкін, ринок наповнений на 75%: на заході він заповнений на 90%, а схід і північ на 60-65%. І така ситуація спостерігатиметься ще досить довго, оскільки раніше вся логістика нафтопродуктів в Україні була побудована на залізничних поставках до великих нафтобаз, звідки паливо розподілялося на АЗС бензовозами.

Джерело: delo.ua

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook