Ціни високі, а гаманці – худі: Які товари українці почали купувати рідше

Та з чим це пов’язано, окрім цін

Через початок війни росії проти України у магазинах та супермаркетах різко подорожчали продукти, через що на деякі товари навіть впав попит. Втім, падіння попиту не завжди пов'язано із цінами. 

Операційний директор однієї з великих торгових мереж Олексій Панасенко розповів, що насамперед упав попит на непродовольчі товари не першої потреби.

Якщо говорити про продукти, то покупці відмовляються від того, що для них сьогодні не має якогось вирішального значення. Насамперед ми фіксуємо падіння продажів кондитерських виробів: різні торти, тістечка тощо,– пояснив Олексій Панченко.

Крім того, знизився попит на дорогі товари, оскільки люди не мають можливості купувати дорогі продукти.

Просів сегмент риби, перш за все, свіжої. Ціна відразу ж змінилася на лосось, форель, річкову рибу – і тому там падіння продажів досить значне. У м’ясі знизилися продажі яловичини та баранини, тобто тієї продукції, яка не є першочерговою і купується більше, щоб побалувати себе. Зростає попит на курку, свинину, – каже Панченко.

Також не такими популярними стали соуси, кетчупи та солодкі напої. У цьому випадку все через скорочення асортименту. Не такими продажними стали і молочні продукти.

Джерело: Главком

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook