Чудеса маркетингу: на курорті Єгипту з'явилися свої «АТБ» і «Сільпо» (ФОТО)

Для тих, хто сумує за домом

На курорті Єгипту Шарм-ель-Шейх заповзятливі торговці вирішили спробувати новий спосіб залучити у свої магазинчики покупців. Вони розмістили на своїх торгових точках величезні вивіски з логотипами відомих українських супермаркетів.

 

 

Про це повідомила на своїй сторінці у Facebook Анна Романова.

Ні, ну я розумію, що єгиптяни йдуть на будь-які хитрощі, щоб заманити українського туриста.

 

Але почитайте ці «рекламні» слогани, які супроводжують копії українських торгових марок. Хто і в якому стані їх складав?

 

Хоча останнє фото з віршем про траву все ставить на свої місця! - підписала фото автор поста.

Відзначимо, що на вивісках гордо красуються логотипи таких магазинів, як «АТБ», «Rozetka», «Епіцентр», «Сільпо», «Novus».

 

 

У коментарях українці відреагували на такі «чудеса» в Єгипті.

Це дуже смішно.

 

З іншого боку не кожному туристу вдасться запам'ятати назву магазину Ашрафа Абделя Мохсена, а ось те що він купив чудовий чемодан з величезною знижкою в АТБ в Абдулли він запам'ятає і сусідам розповість і ті її запросто знайдуть.

 

Країна з розвиненою туристичною інфраструктурою. Можуть навіть підроблені екскурсії дозволити собі.

 

Жесть...але думаю багатьом туристам, які люблять Єгипет це сподобається.

 

Радіо ТРЕК у Telegram. Viber: 063-734-106-4

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook