Чотири найпопулярніші способи обману покупців у супермаркетах

Ви точно з цим стикалися

У супермаркетах діють схеми, які допомагають заробляти на покупцях. Серед усіх виділяють 4 найпоширеніші. Експерти рекомендують робити покупки без поспіху, аби ви мали час ознайомитися з усіма деталями, пише biz.today.

Обман на вагах 

«Накручені» ваги допомагають ошукати клієнтів. Різницю в 30-50, 150 чи навіть 200 г помітить не кожен клієнт. Тож виходить непогана накрутка. На касах та відділах магазинів часто встановлюють ваги, що показують неправильну вагу. Для цього використовують спеціальні важки, які встановлюють під ваги. Важливо перевіряти вагу товару на контрольних вагах, які завжди є на ринках.

У випадку із супермаркетами потрібно використовувати такий спосіб. Попередньо зважте свій смартфон або ключі від дому, а потім ставте свою річ на ваги в магазинах. Буде одразу видно, на скільки більше грамів вас обдурять.

Заробіток на здачі

Якщо сума здачі менше ніж 5 копійок, супермаркет може залишити її собі, а якщо понад п'ять, їх потрібно «вибачити» клієнту. Багато торгових мереж спеціально встановлюють такі ціни, щоб отримувати більше грошей при округленні не на користь покупця. Ці кошти здаються незначними, але за підрахунками на день чи місяць суми будуть пристойними.

Наприклад, при ціні у 9,96 грн покупець заплатить 10 грн. У такому разі краще оплачувати покупки карткою – розрахунки будуть максимально точними.

Плата за завищеною ціною

Коли людина робить багато покупок, вона у метушні може не перевірити вартість тих чи інших товарів. На це й розраховують менеджери торгових мереж. За законом, покупець може сплатити за товар ту ціну, яка була вказана у ціннику. І не важливо, що хтось забув замінити його на актуальний, акція закінчилася тощо. Касир має повернути вам різницю у ціні, яка не збігається з реальною.

Плата за випадково знищений товар

Продавці вимагають заплатити за товар, який було пошкоджено чи знищено у торговому залі. Однак не потрібно поспішати діставати гаманець. Супермаркетам потрібно спочатку довести, що ви навмисно розбили пляшку з напоєм чи іншим чином пошкодили продукцію. Законодавство у цьому випадку на боці споживачів.

Ризики випадкового знищення та псування майна несуть лише власники компаній. Покупець у магазині не є власником товару, доки не сплатить його на касі. У цьому касири чи адміністрація торгової точки неспроможна змушувати покупця оплачувати товар неналежної якості.

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook