Чому Рівне називають «унылым подземельем» і «глухою провінцією» (11 ФОТО)

Що робити (АК)

[media=155731]

Це виглядає як змова.

Різних людей.

Одні приїздять до нас і хають наше прекрасне м. Рівне.

 

Інші живуть тут, мають важелі впливу, але не роблять того, що лежить на поверхні, не коштує дорого і може легко перетворити Рівне на центр туризму.

Що це – запитаєте ви?

Старий фільварок, в якому наче жила колись прислуга, і який не має ЖОДНОЇ історико-архітектурної цінності?

Інші залишки єврейських кварталів Рівного, які також мали б уже давно бути знесені як мотлох?

Устя з Басівкутом та Гідропарком, які ніколи не будуть цікавими для туристів?

Що є одне таке, що здатне практично за безцінь висмикнути Рівне з болота «не цікавості» та затягнути сюди просто ріки туристів?

Адже Рівне в силу свого розташування лежить, як камінь, і омивається цілими ріками туристів, які їдуть повз нас, але… не заїжджають.

Які нас просто оминають. Чому?

Бо не знають про нас нічого цікавого.

Натомість...

Що є таке одне, що може змусити їх зупинитися і до нас – заїхати?

Особливо тих, хто подорожує з дітьми.

Правильно,

КРАЩИЙ ЗООПАРК В УКРАЇНІ

Колись про це говорили й експерти туристичної галузі, які приїжджали до нас зі Львова на конференцію.

Тарас Максименко та управління культури проводили той захід.

Що казали львів'яни?...

- Туристи з дітьми – найбажаніші туристи в усьому світі. Будь-де.

 

- Звичайне оголошення, постер, вивіска – на 60% збільшує відвідуваність туристичного об’єкту.

 

Треба просто виразно звернути увагу туристів.

Отже, в нашому випадку на всіх трасах біля Рівного мають стояти величезні борди зі щасливими дітьми, батьками та повідомленнями:

КРАЩИЙ ЗООПАРК В УКРАЇНІ

На самому ж під’їзді до Рівного слово З О О П А Р К має бути виставлене величезними літерами.

Так, щоб діти в автомобілях кричали і показували пальцями. І вимагали заїхати!

А вже в ЗООПАРКУ мають бути інші бігборди з рекламою кращих готелів та ресторанів міста і…

З рекламою кращого АКВАПАРКу в Західній Україні.

Так само – зі щасливими дітьми та батьками, які користуються послугами цього прекрасного АКВАПАРКу.

Що ви кажете?...

У нас немає АКВАПАРКу?

Ну, але яка проблема – ми ж маємо ціле управління стратегічного розвитку та інвестицій.

Вдумайтеся:

Стратегічного розвитку та інвестицій.

Невже йому буде важко знайти інвестора на такий безпрограшний проєкт, як АКВАПАРК?

Чому безпрограшний?

Тому що АКВАПАРКів немає: ні в Луцьку, ні в Нетішині (місто атомників), ні в Вараші (місто атомників), ні в Рівному. Що вже казати про менші містечка та села в радіусі 100-200 км?

Тобто вся Волинська та Рівненська область разом із частиною Поділля (це понад 2,5 мільйона чоловік) плюс всі ці ріки туристів, які їдуть із Києва на Львів, Луцьк, Буковель, Ковель, Польщу і т.д….

 

Всі ці люди стануть потенційними клієнтами нашого Аквапарку.

Останній раз Володимр Хомко в ефірі Радіо Трек оголосив:

- Місто має аж дві ділянки на Костромській, де можна збудувати Аквапарк. Прошу, звертайтеся. Обіцяю сприяння.

 

Звертайтесь!

І що?...

Видно, глухо.

Тож пропонуємо…

Fozzy Group

 

Дуже крута компанія, будує феноменальні торгово-розважальні центри по всій Україні, а в них – Аквапарки.

Пропонуємо звернутися до них і віддати їм обидві обіцяні Хомком ділянки.

Обидві і…

 

БЕЗКОШТОВНО

З єдиною умовою – вони мають збудувати Найкращий Аквапарк у Західній Україні.

І бажано – найкращий Торговельний Центр, який став би просто – Меккою Шопінгу та відпочинку для всіх, хто любить купувати та відпочивати.

 

Для всіх, хто живе на території Великої Волині чи має щастя проїжджати повз наші терени та наше прекрасне місто.

Дивіться, те, що ми написали вище, це вже практично готовий бізнес-план.

Як мінімум, добре обґрунтована бізнес-ідея.

Треба просто вийти на Fozzy Group.

При цьому доведеться відмовитися від бажання заробити на продажу землі.

Але…

Хіба ми не розповідали одне одному сотні разів, як муніципалітети за 1 грн (умовно) продавали старі заводи чи великі території, аби затягнути до себе так званого «якірного інвестора»?

 

Чому не спробувати й нам, адже торговий центр типу River Mall саме й міг би стати такою «якірною інвестицією» в туристичну галузь міста.

Бо чим може бути цікаве Рівне туристам?...

Лише відпочинком, їжею та… шопінгом.

Зоопарк має стати тут – хуком, гачком.

 

Місто вже зараз має проінвестувати кілька сотень тисяч гривень просто на рекламу нашого Зоопарку. І закласти ще стільки ж на наступний рік.

 

Рекламувати Зоопарк треба на під’їздах до Рівного (80%) та в Інтернеті (20%).

Fozzy Group має знати, що місто зайнялося своєю промоцією в Україні. Ми зі свого боку маємо вимагати від них мегаінвестиції в Рівне.

Якщо будуть готові, нехай забирають навіть Пагорб Слави та облаштовують на ньому (і довкола) Дитячий Парк Відпочинку із найвищим і найбільшим в Україні оглядовим колесом («чортовим колесом»).

Про це теж нам, до речі, говорили експерти зі Львова і радили.

Саме це, чи щось подібне – з акцентом на дітей – зробити в районі Пагорба Слави.

Бо де діти, там батьки. Де автомобілі, діти та батьки, там – гроші. Де гроші...

Там шопінг, дозвілля та відпочинок.

І тут ми знову переміщаємося в центр м. Рівне.

 

Туди, де мають гуляти туристи ... Тут, між ЦУМом та Парком ім. Шевченка, у нас нидіє зона, де зараз стоять глинобитні хати, сараї та будинки-руїни-привиди, як у фільмах жахів.

Територія, де, власне, і можна було б організувати модний квартал ресторанів-кафе-відпочинку-дозвілля-та-шопінгу.

Квартал, де люди гуляли б, як по «старому місту»: їли, пили і розважалися.

І гості, і рівняни. Але....

P.S.

Навіяно ось цим:

 

Радіо Трек: НОВИНИ

Микола Кульчинський Радіо Трек
Поширити в Facebook