Чому горів дизель-поїзд Ковель-Сарни: пояснення директора з бізнесу Укрзалізниці

Це сталося 7 червня цього року на Волині поблизу станції Маневичі

Про пожежу в поїзді ми повідомляли у публікації Поїзд Ковель – Сарни, у якому були пасажири, загорівся

Цей випадок, як приклад, навів директор з розвитку бізнесу АТ «Укрзалізниця» Андрій Рязанцев, закликаючи депутатів Верховної Ради звернути увагу на зношеність приміських поїздів. Він розповів:

"Через раптове загоряння головки дизеля в одному з вагонів дизель-поїзда № 6394 Ковель – Сарни довелося відчепити цей вагон, евакуювати пасажирів до інших вагонів, повернути поїзд на станцію та скасувати рейс.

 

На щастя, ні пасажири, ні персонал не постраждали. Але вагон потребує ремонту, цей поїзд 1977 року побудови, тобто йому 42 роки.

І цей випадок загорання - не єдиний. А причина таких пожеж - кричуща зношеність поїздів.

Так, найстарішій електричці держави, яка досі перевозить пасажирів, - 59 років, дизелю - 52 роки.   

Рязанцев закликав депутатів внести зміни до закону про держбюджет і виділити вже в цьому році "Укрзалізниці" 7,1 млрд грн на оновлення приміських поїздів. За ці кошти можна придбати понад 15 нових 10-вагонних електричок.

Гроші, на його думку, можна взяти з дорожнього фонду. Бо всі їх через пізній початок робіт та тендерних процедур все одно не витратять.

До речі, зауважив Рязанцев, "Укрзалізниця" щороку сплачує у дорожній фонд близько 3,5 млрд грн акцизу з пального,  тобто фактично фінансує автошляхи держави, – зазначив Андрій Рязанцев. 

За інформацією "Укрзалізниці"

Наші новини у ТelegramНомер у Viber: 063-73-4-106-4

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook