Чому ми бачимо рекламу речей, про які недавно говорили? Це не збіг…

Нас підслуховують?

Певно, кожна людина хоч раз помічала, що в соцмережах з’являється реклама товарів чи послуг, про які вона говорила буквально напередодні. Раз чи другий це могло здатися збігом… Але ж це відбувається постійно!

Маркетолог зі Львова Михайло Хитряк в інстаграмі виклав своє бачення, чому так відбувається. Ось що він пише:

Чи підслуховує нас інстаграм?

Попри те, що Марк Цукерберг клявся в сенаті, що інстаграм не прослуховує користувачів, ми пам'ятаємо фільм «Сноуден», в якому розкрили всі карти можливостей фейсбуку.

Один з розробників iOS Даміан Ле-Нуай звернув увагу, що в інстаграмі аномально велика бібліотека для розпізнавання голосу – 77 мб...

Даміан каже, що для пересилання войсів стільки не потрібно. Він вважає, що інстаграм записує аудіо, але на сервер не передає, а розкладає його на фрагменти прямо в телефоні й передає в ads manager як ключові слова інтересів для налаштування таргетованої реклами.

У продовження теми… Днями мешканка Каліфорнії Джулія Сіма подала до суду на Apple. Вона звинувачує компанію в таємному стеженні за користувачами iPhone, навіть коли вимкнено відповідні налаштування в iOS. В позові також йдеться, що Apple обманює своїх клієнтів, коли у своїй рекламі заявляє про повну конфіденційність. Як в одному зі своїх гасел:

Confidentiality. It’s an iPhone / Конфіденційність. Це iPhone

 

Втім, експерти вважають, що...

Apple буде стояти на тому, що не порушує політику конфіденційності, оскільки отримання даних клієнтів не означає розголошення інформації третім особам.

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook