Через туалет Приватбанку мешканці квартир у Рівному лишилися без води (ФОТО)
Людей шантажують
Через туалет відділення Приватбанку мешканці чотирьох квартир у Рівному лишилися без води. Відділення на проспекті Миру, 8 наразі закрили на ремонт. Як повідомили Радіо Трек мешканці багатоповерхівки, у банку вирішили змінити розташування туалету.
Для цього представники фінустанови звернулися до мешканців квартири, що поверхом вище, щоб отримати дозвіл на проведення ремонтних робіт. Люди погодилися дати такий дозвіл, але з умовою, що після ремонту у їхній ванній відновлять знищене облицювання. Мовляв, побоюються, що після заміни труб для відділення банку їм доведеться проводити ремонт у себе власним коштом. Надати будь-які гарантії банк відмовився, тож просто звернувся в управлінську компанію і повідомив, що мешканці цієї квартири їх затоплюють.
Тож ще вчора, о 10 ранку, людям просто відключили водопостачання.
- Мешканці квартири, яка над відділенням банку, літні люди, дуже скромні, чоловік священнослужитель. Вони не хочуть собі ніякої вигоди, просто хочуть, щоб після того, як у їхній ванні побувають майстри фінустанови, все повернули на місце.
Нам вчора відключили воду і сказали йти домовлятися з мешканцями, які не дали дозвіл на ремонт.
Тобто, нас шантажують, аби тиснути на тих людей психологічно.
Така ситуація неприпустима, каже начальник департаменту та благоустрою Руслан Гудима:
- Нехай мешканці телефонують на 15-53. Ми будемо спілкуватися з управлінською компанією і з’ясовуватимемо, як знайти вихід з ситуації. Підключимо, якщо буде треба, і депутатський корпус.
Це ненормально, коли люди вирішують свої блага, завдаючи шкоди іншим. Це недобре.
Мешканці будинку звернулися на гарячу лінію Рівнеради, там шукають шляхи вирішення конфлікту. Тим часом управлінська компанія «Чистота і Порядок», яка відключила людям воду без перевірки, жодних коментарів не надає.
Чергова відповіла, що вона не знає, чому квартира не дає дозволу на роботи. Прояснити щось може секретар управлінської компанії, але ніхто не відповідає на дзвінки.
Наразі Радіо Трек чекає коментар пресслужби Приватбанку, там, як вони повідомили, ситуацію вивчають. Ми надали представниці банку Докії Кузьменко низку питань щодо відключення води у будинку.
Зокрема, яка позиція банку у причинах конфлікту та попросили надати докази, що мають юридичний дозвіл на перенесення туалету, так званої мокрої точки, в іншу частину приміщення.
ОНОВЛЕНО
3 лютого пресслужба Приват Банку надала таку відповідь щодо ситуації:
- Станом на поточний момент розпочатий капітальний ремонт приміщення, яке орендує банк. Серед запланованих робіт — ремонт аварійного лежака в перекритті між першим та другим поверхом. Він протікає вже понад рік, тому цей ремонт є критично необхідним. ПриватБанк замовив ремонтні роботи управлінській компанії, що обслуговує комунікації в даному будинку.
Наскільки нам відомо, для заміни аварійного лежака потрібен доступ до однієї з квартир. Погодження доступу та виконання робіт з власниками помешкання — це зона відповідальності управлінської компанії, яка діє відповідно до своїх процедур, тому більш детально пояснити деталі поточної ситуації зможе виконавець робіт — управлінська компанія.
Радіо Трек: НОВИНИ