Без пояснення і права на поновлення: ПриватБанк почав блокувати рахунки клієнтів  

Історія однієї клієнтки

«ПриватБанк» блокує карти своїх клієнтів.

Про це на сайті «Мінфін» повідомила одна з клієнток. За її словами, рахунки, на яких було близько 200 тисяч гривень, заблокували без пояснень. Вона зауважила, що одна з карток банку була соціальною. На неї жінка отримувала на дитину.

Українка пояснила, що звернулася до служби підтримки, де їй відповіли, що ПриватБанк в односторонньому порядку розірвав зв'язок з нею без права на поновлення. Роз'яснення надіслали письмово за адресою прописки.

 

Втім, жінка там не живе, адже евакуювалася через бойові дії у рідному місті.

За словами жінки, їй порадили прийти у відділення банку та написати заяву на переказ коштів на інший рахунок. Однак і такої можливості у жінки немає, а оформити довіреність на іншу людину їй не дозволили.

Джерело: today.ua

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook