Без посади і грошей: ТОП-5 помилок на роботі

Потрібно вміти поводитися

Аби не втратити повагу колег і не витрачати дарма час, на роботі треба вміти правильно поводитися. Найчастіше люди припускаються п’яти помилок, повідомляє Ukr.Media.

Не погоджуйтеся на щось незрозуміле

Наприклад, вам пропонують якусь додаткову роботу і навіть доплатять за неї, але деталей обов’язків ви не знаєте. Конкретизуйте завдання у керівника й оцініть, чи вартий ризик тих грошей.

До останнього не говорити поганих новин

Часто у компаніях бувають проблемні періоди. Тож не варто оптимістично налаштовувати колег. Треба чітко розповісти про те, чого можна очікувати і які ризики можливі. Тема краху компанії стосується кожного працівника.

Звичка обговорювати колег, скаржитися на перекурах

Ніколи не говоріть погано про начальника чи колег у спілкуванні з іншими. Чутки і критика поза очі може зіграти з вами злий жарт – ви щонайменше втратите повагу, або і роботу. Ба більше не можна цього робити на співбесіді. Не говоріть, що на колишній роботі всі були погані, а ви молодець. Навіть якщо це дійсно так.

Правильно оцінюйте свою працю

Під час обговорення розміру зарплати не просіть менше, ніж ви заробляли раніше. Якщо ви впевнені у своїх силах і зможете принести компанії успіху, завжди просіть на 15-20% більше. Подібне трапляється і коли, начальник додає нових обов’язків, але не платить за це, мотивуючи кризою чи фінансовими труднощами. Не погоджуйтеся на це, адже вас використовуватимуть і далі.

Не працюйте там, де вам не подобається

Є поняття «професійне вигоряння». Якщо ви постійно робите те, що вам обридло, життя швидко перетвориться на пекло. Ви відчуватимете втому, можете впасти у депресію і точно не здобудете успіху на посаді. Експерти кажуть, що змінювати роботу потрібно кожні 7 років.

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook