Берези і тундра: всесвітньовідомий бренд використав у рекламі «зимову російську казку»

І нарвався на жорстку критику

Французький будинок моди Dior жорстко засудили у Мережі за різдвяну промокампанію у стилі «сибірських морозів» - повідомляє НВ.

Бренд представив святкову рекламну кампанію, створену болгарською фотографкою Еліною Кечичевою із прихованою підтримкою Росії.

На думку соцмереж, вона створила кампейн із прихованою асоціацією «зимової російської казки», попри те, що на сайті Dior зазначено, що автор колекції надихнувся іспанськими мотивами.

На опублікованих кадрах можна побачити моделей у білих мереживних каптанах та спідницях, а також у чоботях, що нагадують кирзові.

Вони водять хороводи на тлі засніжених берез, демонструючи сукні та аксесуари із синьо-білими візерунками, схожими на гжель. При цьому засніжений березовий гай в описі кампанії Dior назвали тундрою.

У коментарях до рекламних кадрів на офіційній сторінці Dior в Instagram користувачі Мережі з різних країн світу засуджують модний будинок за приховану підтримку країни-агресора Росії.

«Ганьба!»,

 

«Ви знущаєтесь? Це неповага до всіх людей, які борються за свою свободу і захищаються від російської агресії»,

 

«Культура тероризму»,

 

«Як можна зараз рекламувати Росію?»,

 

«Яка ганьба! Просування стилю країни, яку Європейський парламент оголосив терористичною країною»

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook