Басів Кут у Рівному знеструмив забудовник

В черговий раз мешканці Басового Кута та прилеглих вулиць 30 липня залишилися без електропостачання.

Причина – під час будівельних робіт о 12:22 забудовник пошкодив власну (абонентську) кабельну лінію.

Варто додати, що земельні роботи не були узгоджені з ПрАТ «Рівнеобленерго».

Аварійний захист спрацював таким чином, що без електропостачання залишилися і споживачі ПрАТ «Рівнеобленерго».

Фахівці ПрАТ «Рівнеобленерго» у терміновому порядку здійснили ремонтні роботи і заживили своїх абонентів менше, ніж за годину.

А ось заживлені від пошкодженої абонентської мережі споживачі перебували без електропостачання значно довше. 

Нагадуємо, що відповідальними за надійне електропостачання своїх абонентів є власники мереж, які у цьому випадку і спричинили знеструмлення цілого мікрорайону. Адже усунення пошкоджень на абонентських підстанціях та мережах, згідно з законодавством (Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджені наказом Міністерства палива та енергетики України від 25 липня 2006 року № 258), здійснюють їхні власники. Так само вони відповідальні за облаштування резервної лінії та відновлення електропостачання споживачам за постійною надійною схемою. 

Крім того, «Рівнеобленерго» звертає увагу, що згідно з Правилами охорони електричних мереж,

будь-які роботи в межах охоронних зон повітряних і кабельних ліній, трансформаторних підстанцій, розподільчих пунктів і пристроїв повинні проводитися за погодженням з енергопостачальним підприємством.

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook