Автоматичне нарахування пенсій: як подати заявку майбутнім пенсіонерам

Зовсім скоро черги і виснажливе збирання цілого пакету документів залишаться у минулому.

В Україні з’явилася можливість оформляти пенсійну допомогу онлайн.

У Пенсійному фонді вже розробили і навіть встигли запровадити новий сервіс, який істотно спростить життя українцям.

Коли людина досягне пенсійного віку, у ПФУ автоматично призначатимуть пенсійну допомогу. При цьому, керуватимуться тією інформацією, яку майбутні пенсіонери подали заздалегідь.

Про те, як правильно оформити і подати документи поінформували у пресслужбі Мінсоцполітики.

►Спершу необхідно заповнити анкету-заяву на оформлення пенсії.

►Також доведеться надати відскановані копії документів.

Достовірність заяви та копій документів забезпечується за допомогою КЕП (кваліфікованого електронного підпису).

►Потім все це спрямовується до територіального органу Пенсійного фонду.

Утім, для громадян, які не мають КЕП, послуга автоматичного нарахування пенсій поки що недоступна, зауважують в ПФУ.

Проте обіцяють, що скоро і вони зможуть скористатися таким зручним і безпечним сервісом. Для них авторизація здійснюватиметься за допомогою банківської ідентифікації (BankID).

За матеріалами Today.ua

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook