Як правильно вимовляти назви відомих брендів

Аби не викликати насміхань, коли купуєш спортивні речі

Мабуть, у кожного бували такі моменти, коли за кордоном вимовляєш назву якогось бренду, а вас взагалі не розуміють.

Все тому, що кожна мова інтерпретує іншомовні назви на свій манер. Щоб уникнути непорозумінь, варто навчитись вимовляти назви брендів правильно, зауважує spacemag.com.ua.

NIKE

Один з найпопулярніших брендів у світі названо на честь Ніки, богині перемоги. І читається як НАЙКІ, а не НАЙК.

VEJA

Буква J в назві бренду вводить в оману: хочеться читати назву sustainable-бренду на іспанський манір. Та бренд – французький, його заснували друзі Себастьян Копп і Франсуа-Гізлен Морілліон.

Вони виробляють модні кросівки, які носить Олена Зеленська, Меган Маркл та Різ Візерспун, з екологічно чистих матеріалів із залученням етичних постачальників, які дотримуються принципів сталого розвитку. Отже, правильно говорити ВЕЖА, з наголосом на останній склад.

ASICS

ASICS не випадково пишеться великими літерами: це акронім від «Anima sana in corpore sano», крилатого вислову, що в перекладі з латині означає «В здоровому тілі здоровий дух». Проте назву частіше вимовляють як ЕЙСІКС.

VANS

Гіпстери називають культове скейтерське взуття «ванси». Оригінальна назва – ВЕНС.

NAPAPIJRI

Італійський бренд зі своєрідною фінською назвою і логотипом норвезького прапора, Napapijri викликає труднощі у вимові. Правильно вимовляти назву бренду - НАПАПІ: РІ.

LACOSTE

ЛАКОСТ – саме так вимовляють назву французького бренду, заснованого 1933-го у Франції. Крокодильчик на сорочці поло, здається, така ж частина культурної спадщини країни, як Лувр.

ADIDAS

З ADIDAS питань немає: як пишеться, так і читається. Але є один нюанс.

У США назву бренду вимовляють з наголосом на другий склад: adidas. Наголос на перший склад, характерний для Німеччини, батьківщини бренду.

MIZUNO

Ніяких складнощів: МІЗУНО, з наголосом на другий склад. Компанії вже понад сто років, але дух, як і раніше, молодий.

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook